جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
تصاویر/ جلسه معاونان آموزش مدارس علمیه استان بوشهر

حوزه/ معاون آموزش و پژوهش حوزه علمیه استان بوشهر با بیان اینکه مجوز آزمون شفاهی سطح 3 در استان اخذ شده است اظهار داشت: جهت دریافت دیگر مجوزها همچون مجوز آزمون استادی پیگیری های لازم در حال انجام است و در آینده نزدیک امکان برگزاری این آزمون در استان فراهم می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، جلسه معاونان آموزش مدارس علمیه استان بوشهر صبح امروز با حضور حجت الاسلام رضا خدری مدیریت حوزه علمیه استان برگزار شد.

حجت الاسلام مهدی نعمتی معاون آموزش و پژوهش حوزه علمیه استان بوشهر در این جلسه ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته وحدت و آغاز سال تحصیلی جدید حوزه های علمیه و گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: با توجه به ابلاغ آیین نامه آموزشی جدید مدارس بلند مدت، ضروری است جهت انسجام و خدمت رسانی بهتر و مناسبت تر آموزشی به طلاب، معاونان آموزش مدارس تسلط کافی بر دستورالعمل های مربوطه را داشته باشند.

وی ضمن بیان جایگاه و کارکرد گروه های علمی ـ تربیتی، فعالیت مستمر اساتید در این گروه ها را موجب بالندگی علمی فضای مدارس علمیه استان دانست و گفت: در آینده نزدیک اختیارات و وظایف گروه های علمی تربیتی افزایش پیدا می کند، لذا معاونان آموزش مدارس می بایست در این خصوص اهتمام ویژه داشته باشند.

معاون آموزش و پژوهش حوزه علمیه استان بوشهر با بیان اینکه مجوز آزمون شفاهی سطح 3 در استان اخذ شده است اظهار داشت: جهت دریافت دیگر مجوزها همچون مجوز آزمون استادی پیگیری های لازم در حال انجام است و در آینده نزدیک امکان برگزاری این آزمون در استان فراهم می شود.

حجت الاسلام نعمتی بیان داشت: جهت ارائه خدمات آموزشی غیر حضوری، هماهنگی میان مدیریت استان و مدارس ضروری است، لذا تبیین شرایط و اطلاع رسانی در خصوص آیین نامه ها در زمان مناسبت مورد تاکید است.

حجت الاسلام رضا خدری مدیریت حوزه علمیه استان بوشهر نیز در این جلسه با اشاره به برخی نواقص آیین نامه ها گفت: لازم است در کمیسیون های مربوطه آیین نامه ها به صورت کارشناسی مورد بررسی قرار گیرد.

به گزارش حوزه، در این جلسه جهت هم افزایی و استفاده از تجارب، معاونان مدارس علمیه استان نقطه نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کرده و همچنین به بیان گزارشی از وضعیت آموزشی مدرسه خود پرداختند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha