جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
2.jpg

معاون فرهنگی مدرسه علمیه الزهرا(س) اردبیل از برگزاری اردوی فرهنگی تفریحی ویژه طلاب و مبلغان این واحد حوزوی خبر داد.

لیلا یحیی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اردبیل، اظهار داشت: مسافرت در اسلام برای کسب معرفت و پندگیری از شگفتی‌های طبیعت و آثار باقی مانده از امت‌های گذشته و بهره‌گیری از پیشرفت‌های عملی دیگران و برآوردن نیازهای جامعه اسلامی و تقویت دانش، نه تنها مطلوب می‌باشد بلکه در برخی موارد لازم و ضروری است.

وی با اشاره به اینکه اردوهای طبیعت‌گردی و زیارتی فرصت‌هایی هستند برای طلاب تا ضمن تجربه زیبایی طبیعت، به تقویت روابط اجتماعی و فرهنگی خود بپردازند، افزود: اردوی فرهنگی تفریحی مدرسه علمیه الزهرا(س) با هدف کسب تجربه و مهارت‌های زندگی دسته جمعی، ایجاد انس و الفت بین طلاب، تقویت روحیه دینی و ایجاد فضای شاد و پرانرژی برای طلاب این واحد حوزوی برگزار شد.

معاون فرهنگی - تبلیغی مدرسه علمیه الزهرا(س) اردبیل، گفت: این اردو به‌صورت یک روزه در اردوگاه انصارالحسین(ع) سرعین با حضور بیش از ۶۰ نفر از طلاب، کادر و اساتید انجام شد و برگزاری نشست سیاسی با حضور مسئول بسیج طلاب سپاه استان، بازدید از پل معلق سه طبقه ورگه‌سران سرعین و برگزاری مسابقات ورزشی از برنامه‌های اجرایی این اردو بود.

یحیی‌زاده ادامه داد: اردوی برگزار شده بخشی از برنامه‌های متنوع معاونت فرهنگی مدرسه علمیه خواهران اردبیل است که به‌صورت مستمر در سال تحصیلی جدید برای پویایی و شادابی طلاب برگزار خواهد شد.

اردوی تفریحی فرهنگی بانوان طلبه اردبیل برگزار شد

اردوی تفریحی فرهنگی بانوان طلبه اردبیل برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha