جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
جلسه مهدویت

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به ترویج فرهنگ بی‌حجابی در سطح جامعه، ابراز کرد: بی‌حجابی یک خطر برای اعتقادات مردم و مسئله مهدویت است که باید در دستور کار اعضای این ستاد قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، اولین گردهمایی اعضای شورای برنامه ریزی منطقه ۳ بنیاد مهدویت با هدف ارزیابی عملکرد واحدهای استانی، اعمال نظارت، رصد و پیگیری اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های مهدوی در سطح استان‌ها با حضور نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و معاون نظارت و امور استان‌های بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) در سالن جلسات دفتر امام جمعه یاسوج برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه اظهار داشت: باید بررسی شود بنیاد بر اساس اهداف شکل گیری چقدر موفق شده است.

وی افزود: احکام اسلام و قرآن همه در جهت امر به معروف و نهی از منکر است.

وی با بیان اینکه برخی روایات درست تفسیر نشدند، خاطرنشان کرد: وظیفه امروز ما تقویت و تحکیم اعتقادات و آگاهی بخشی در جامعه است.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، با اشاره به ترویج فرهنگ بی‌حجابی در سطح جامعه، ابراز کرد: بی‌حجابی یک خطر برای اعتقادات مردم و مسئله مهدویت است که باید در دستور کار اعضای این ستاد قرار گیرد.

حسن کاشی معاون نظارت و امور استان‌های بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) نیز در این گردهمایی اظهار کرد: هر سال برنامه‌هایی در حوزه فرهنگی آموزشی و تبلیغی از سوی بنیاد به استان‌ها ابلاغ و اجرا می‌شود که در پایان سال ارزیابی و اصلاح خواهد شد.

کاشی، با اشاره به اینکه مجموعه‌های فرهنگی و ورزشی با یک هدف خاص شکل می‌گیرند، افزود: باید هر سال میزان دستیابی به اهداف ارزیابی و بررسی شود.

وی با اشاره به اهداف بنیاد مهدویت، تصریح کرد: مهم‌ترین آن ترویج و تبلیغ گسترش فرهنگ مهدویت و انتظار در جامعه با اولویت نسل جوان، صیانت از فرهنگ مهدویت در مقابل شبهات و جریانات انحرافی و تربیت نسل منتظر است.

کاشی یادآور شد: نتایج این جلسه در مجموعه بنیاد مهدویت بررسی می‌شود.

گفتنی است حجت الاسلام سید صالح موسوی اعظم مدیر بنیاد مهدویت استان کهگیلویه و بویراحمد پس از تشریح عملکرد بنیاد به برخی از مشکلات و کمبودها از جمله نیروی انسانی، تجهیزات و سایر ملزومات مورد نیاز اشاره کرد که مقرر شد معاون نظارت و امور استان‌ها ضمن انعکاس درخواست‌های استان به مسئولان ارشد بنیاد مرکز، پیگیری لازم تا حصول نتیجه به موازات تأکید بر استفاده از همه ظرفیت‌های استانی صورت پذیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha