سه‌شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ |۱۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 17, 2024
فرمانده سپاه ناحیه ساوه

حوزه/ سرهنگ مهدی گفت: ۳۰۰ برنامه در قالب ۶۰ عنوان همزمان با هفته دفاع مقدس در این شهرستان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اراک، سرهنگ علیرضا مهدی فرمانده سپاه ناحیه ساوه با اشاره به برنامه‌های هفته دفاع مقدس امسال ساوه، اظهار داشت: رمز پیروزی انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس اتکا به خداوند و باورها و اعتقادات دینی است و این جنگ نابرابر را با اعتقادات برگرفته از تربیت فاطمی مادران و مجالس روضه‌های اهل بیت(ع) پیروز شدیم.

وی افزود: اکنون برخی‌ها در تلاش هستند یاد و خاطره روزهای دفاع مقدس را از اذهان مردم پاک کنند که باید اذعان کرد، هشت سال دوران دفاع مقدس گنج است که باید هنرمندانه آن را استخراج کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه ساوه یادآور شد: دوران هشت سال دفاع مقدس یادآور جان فشانی‌ها و از خودگذشتگی‌های نسل دیروز انقلاب بود که برای رفتن به جبهه از هم سبقت می‌گرفتند و ثمره آن تقدیم هزاران هزار شهید گلگون کفن از پیر و جوان این مرزوبوم میهن اسلامی در راه اعتلای دین مبین اسلام بود.

سرهنگ مهدی ادامه داد: جنگی که برای خاموشی انقلاب اسلامی و نابودی استقلال و عزت ملی و تجزیه و تضعیف کشور از سوی ابر قدرت‌های شرق و غرب و اقمار وابسته به آنان برنامه ریزی و عملیاتی شده بود، با الطاف الهی به سد پایداری و ایستادگی مردم برخورد کرد و این تهدید بزرگ به فرصت تاریخی برای تولید اقتدار و خودباوری ملی و فراهم شدن بسترهای مطمئن بالندگی و پیشرفت و نیل به قله‌های ممتاز جهانی تبدیل شد.

وی ادامه داد: آثار روشن این اقتدار تا سال‌ها، روشنگر مسیر ملت خواهد بود، همچنان که امام خامنه‌ای(مدظله العالی) فرمودند: گذشت زمان نتوانسته و نخواهد توانست جلوه نام و یاد شهیدان هشت سال دفاع مقدس را کم فروغ سازد.

فرمانده سپاه ناحیه ساوه با اشاره به اینکه در هفته دفاع مقدس امسال برگزاری ۳۰۰ برنامه در قالب ۶۰ عنوان در ساوه پیش بینی شده است، اظهار کرد: یادواره شهدا و افتخار محله، سرکشی از خانواده شهدا و پیشکسوتان دفاع مقدس، اردوهای پیشرفت و علمی دانش‌آموزان، افتتاح پروژه‌های عمرانی و آب‌رسانی، برگزاری رژه موتوری، برپایی ایستگاه صلواتی، برگزاری اردوهای جهادی تخصصی دامپزشکی در بخش‌های نوبران و مرکزی، همایش پیاده‌روی خانوادگی، مسابقات فرهنگی، ورزشی و کتابخوانی و برپایی نمایشگاه دفاع مقدس در شهر غرق آباد و جلسات جهاد تبیین و بصیرت افزایی در مدارس و مساجد، از جمله برنامه‌های پیش بینی شده هفته دفاع مقدس در این شهرستان است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha