سه‌شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ |۱۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 17, 2024
برنامه‌های هفته دفاع مقدس

حوزه/مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی از اجرای ۷۰ عنوان برنامه‌ ویژه هفته دفاع مقدس توسط دستگاه‌های اجرایی این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک،سرهنگ غلامرضا کریمی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی امروز در نشست خبری که به مناسبت هفته دفاع مقدس در اراک برگزارشد،اظهار داشت: ظرفیت دفاع مقدس بالا است و باید از این گنجینه غنی و پربها نهایت بهره‌گیری را کرد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی افزود: سهم استان مرکزی در تجلیل از جامعه ایثارگری، ۲۰ هزار نفر است که این امر از هفته دفاع مقدس آغاز و باید تا پایان سال محقق شود.

سرهنگ کریمی بیان کرد: اجرای عهد سربازی، رژه نیروهای مسلح با همت نیروهای مسلح و با مسئولیت سپاه روح الله در خیابان قایم مقام اراک، صبحگاه مشترک به منظور ایجاد وحدت و انگیزه در نیروهای مسلح، تجلیل از پیشکسوتان حوزه جهاد و مقاومت و همسران، مادران و خانواده ایثارگران، از جمله برنامه‌ها است.

وی تصریح کرد:عطر افشانی گلباران قبور مطهر شهدا در نقاط شهر و روستا، یادمان‌های شهدای گمنام، سرکشی به جامعه ایثارگران، اجرای نمایشگاه‌های مختلف با موضوعات محتوایی، نمایش رزمی فرهنگی، نمایشگاه کتاب، یادواره‌های محلی و شهرستانی، اردوی راهیان نور از دستگاه‌های مختلف، تئاتر خیابانی، رونمایی از موسیقی و سرود با کمک سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اراک، رونمایی از اراک و نشست‌های بصیرتی، از دیگر برنامه‌ها است.

سرهنگ کریمی گفت: باید در هفته دفاع مقدس فضاسازی شهر و روستا رنگ و بوی دفاع مقدس به خود بگیرد و در این راستا هماهنگی لازم با دستگاه‌های مختلف صورت گرفته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha