سه‌شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ |۱۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 17, 2024
خمین

حوزه/ حجت الاسلام میر صادقی گفت: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری، مسئولین امر از ماموریت انقلاب غفلت نکنند، این انقلاب بناست آرام‌تر و بهتر زمینه ظهور را فراهم کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، حجت الاسلام میر صادقی امام جمعه شهرستان خمین در افتتاحیه سال تحصیلی مدرسه علمیه هاجر خمین ضمن تبریک هفته وحدت و هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: پیامبر آمده تا نور نبوت به خلق آشکار شود، همچنان که در حدیث قدسی " لولاک لمل خلقت الافلاک" هدف آفرینش هستی را وجود مقدس پیامیر اکرم(ص) و اهل بیتش معرفی می‌کند.

امام جمعه شهرستان خمین تصریح کرد: جنبه نبوت در پیامبر جمع شده که سرسلسله تمام انبیا است و نور ولایت در علی(ع) است.

وی یادآور شد: فلسفه و خلاصه امر وجود این است که مردم در نهایت به حق بندگی و عبودیت متقی شوند.

حجت الاسلام میرصادقی ابراز کرد: ثمره رسالت پیامبر اکرم(ص) این است که مردم با امامت آشنا شوند و بواسطه عشق ورزی به این خاندان، با عظمت و بواسطه مودتی که به آنها می‌ورزند تاسی به آنها کنند.

وی خاطرنشان کرد: سرنسخه و سرلوحه کار خدا رحمت است و رحمتش را به چشم می‌آورد، زمانی که مردم زمینه‌ها را بچینند شامل رحمت خدا می‌شوند.

امام جمعه شهرستان خمین، خاطرنشان کرد: خداوند انسان را آفریده تا مستحق دریافت لطف الهی شود، کاری که طلبه‌ها انجام می‌دهند نیز آشنایی با معارف و اخلاقیات و فقه و امور عملی دین و مهیا کردن خود، اطرافیان و جامعه برای دریافت رحمت الهی است.

وی تصریح کرد: اولیا و انبیا برای سرازیر شدن رحمت به سمت مردم برانگیخته شده‌اند و خداوند بواسطه نمازگزاران و دینداران به بقیه نظر لطف می‌کند.

حجت الاسلام میر صادقی یادآور شد: نقش طلاب در دوره سختی که غفلت‌ها آزادی عمل شیطان را زیاد می‌کند، رفتار و گفتار بر اساس تحقیقات دینی می‌باشد.

وی اظهار کرد: انقلاب اسلامی زمینه ساز ظهور امام زمان است، مقام معظم رهبری خطاب به مسئولین می‌فرمایند مسئولین امر از ماموریت انقلاب غفلت نکنند، این انقلاب بناست آرام‌تر و بهتر زمینه ظهور را فراهم کند.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha