سه‌شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ |۱۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 17, 2024
لیلی مزمل

حوزه/وکیل پاکستانی با بیان اینکه فتنه دشمن علیه مسلمانان فقط مختص شیعیان نیست، بلکه شیعه و اهل سنت را با هم هدف قرار می‌دهد، گفت:امروز اوضاع فلسطین خیلی نگران‌ کننده است و مسئله فلسطین تنها اختصاص به خود این مردم ندارد، بلکه متعلق به کل مسلمانان جهان است.

به گزارش خبرگزاری حوزه،«لیلی مزمل» وکیل پاکستانی در وبینار نهم سی و هشتمین کنفرانس وحدت اسلامی با بیان اینکه فلسطین محور وحدت بین مسلمانان است، اظهار داشت:برنامه دشمن، ایجاد تفرقه و اختلاف بین مسلمانان و تسلط بر ایشان است.

وی افزود:ابرقدرت‌ها با فریب مسلمانان، گروه کوچک یهود را به عنوان مهاجر وارد یک کشور اسلامی یعنی فلسطین کردند و این کشور را دچار آشفتگی نمودند تا با ظلم و جبر بر این کشور سیطره یابند.

این وکیل پاکستانی توضیح داد: یهودی‌ھا در فلسطین به عنوان مھاجر وارد شدند، مردم فلسطین به آنھا کمک کردند، آنھا را جا دادند و قرار بر این شدہ بود که ھر وقت اوضاع خوب شد، برگردند، اما آنها مسلمانان جهان را فریب دادند و با نقشه بر فلسطین مسلط شدند.

مزمل با بیان اینکه فتنه دشمن علیه مسلمانان فقط مختص شیعیان نیست، بلکه شیعه و اهل سنت را با هم هدف قرار می‌دهند، گفت: امروز اوضاع فلسطین خیلی نگران‌ کننده است و مسئله فلسطین تنها اختصاص به خود این مردم ندارد، بلکه متعلق به کل مسلمانان جهان است.

وی خاطرنشان کرد: تنها کشوری که پیوسته به حمایت از فلسطین برخاسته، جمهوری اسلامی ایران است و این امام خمینی(ره) بود که آخرین جمعه ماہ مبارک رمضان را به عنوان روز قدس معرفی کرد.

این وکیل پاکستانی در بخشی از سخنان خود گفت: دشمن با ترور اسماعیل هنیه در ایران سعی در ایجاد فتنه بین شیعیان و اهل سنت داشت که این فتنه با بصیرت مردم فلسطین خنثی شد.

وی افزود:رسانه‌های جهان در دست صهیونیست‌هاست و آمار دقیق را دست‌کاری می‌کنند اما با همه اینها امروز جهان از صهیونیست‌ها نفرت دارد و اهمیت وحدت در کشورهای اسلامی دوچندان شده است. امروز در تظاهرات‌های حمایت از مردم فلسطین به جز شیعیان، اھل سنت و مذاھب دیگر و حتی کشورهای غیر مسلمان نیز مشارکت می‌کنند و فتنه دشمن در سطح جهانی خنثی شده و همه کشورها بیدار شده‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha