سه‌شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ |۱۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 17, 2024
تبریز

حوزه/ مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در تیپ ۳۶انصارالمهدی( عج) گفت: وحدت بین مسلمین اهمیت ویژه ای دارد، دشمن و در راس آن شیطان بزرگ آمریکا به دنبال دسیسه افکنی و ایجاد اختلاف است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت‌الاسلام محبعلی احدی مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در تیپ۳۶ انصارالمهدی ( عج) زنجان در جمع خبرنگاران به مناسبت فرارسیدن هفته وحدت با تاکید بر ضرورت و اهمیت وحدت بین مسلمین اظهار کرد: دشمن و در راس آن شیطان بزرگ آمریکا به دنبال دسیسه افکنی و ایجاد اختلاف است.

وی با اشاره به حدیثی از پیامبر مکرم اسلام (ص) افزود: فضیلت اصلاح میان مردم بالاتر از درجه روزه داری، نماز و صدقه است زیرا تیره شدن رابطه میان مردم ریشه کن کننده دین است و دشمن از این فرصت سوء استفاده خواهد کرد.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در تیپ۳۶ انصارالمهدی ( عج) در ادامه اضافه کرد: باید پیروان پیامبر اکرم (ص) هوشیاری خود را در مقابل دشمنان داخلی و خارجی داشته و بهانه ای دست دشمنان ندهند و همه مسلمانان با حفظ وحدت و یکپارچگی حول این محور معنوی باشند تا مورد لطف و عنایت الهی واقع شوند.

این مقام مسئول افزود: استحکام دین و شریعت، محصول وحدت و انسجام مسلمانان است، از همین رو دشمن برای ضربه زدن به اسلام به دنبال ایجاد تفرقه است. باید انسجام همه مذاهب اسلامی و اعتقاد راسخ به این باور صورت گیرد.

حجت‌الاسلام احدی ادامه داد: با پیروزی انقلاب اسلامی شاهد شکل گرفتن یک وحدت در بین مذاهب اسلامی با تمام سنگ اندازی و توطئه‌های دشمنان بودیم و دستان اتحاد و زنجیره ی برادری بین مذاهب اسلامی مستحکم ترشده است.

وی گفت: امید است با گرامی داشتن بیش از پیش هفته وحدت و اعیاد میلاد رسول اکرم (ص)و میلاد امام جعفر صادق (ع) و با تلاش بیشتر در تبیین نقش وحدت، کشور ایران همیشه سرآمد تحرکات علمی و فرهنگی در دنیا باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha