سه‌شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ |۱۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 17, 2024
کد خبر: 1183937
۲۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۷
بابل

حوزه / حجت الاسلام و المسلمین روحانی گفت: نباید اجازه دهیم مقدس‌ترین ارزش‌ها در جامعه به فراموشی سپرده شود و آگاه باشیم یکی از سرمایه‌های پرافتخار جامعه ما همین شهدای گرانقدر هستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ساری، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی روحانی در مراسم یادواره شهدای شهرستان بابل با تأکید بر اینکه همه ما وظیفه داریم که نگذاریم یاد و خاطره شهدا در جامعه به فراموشی سپرده شود، اظهار داشت: آن چه مهم است اینکه نباید بگذاریم برکات و جانفشانی شهیدان به فراموشی سپرده شود.

وی افزود: نباید اجازه دهیم مقدس‌ترین ارزش‌ها در جامعه به فراموشی سپرده شود و آگاه باشیم یکی از سرمایه‌های پرافتخار جامعه ما همین شهدای گرانقدر هستند.

امام جمعه بابل، با بیان اینکه بالاترین سرمایه معنوی را در اختیار داریم، اظهار کرد: هزار و ۷۵۵ شهید و هزاران جانباز و رزمنده از اصلی‌ترین افتخارات شهر و دیار ماست و اینکه ما مردم ولایتمداری داریم که قدردان شهدا هستند.

وی با اشاره به اینکه مردم بابل همواره در دفاع از حرم و امنیت پیشگام و پیشتاز بوده‌اند، خاطرنشان کرد: یادواره شهدا می‌تواند نقطه اتصال در راستای حفظ سرمایه‌های معنوی باشد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha