چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ |۱۴ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 18, 2024
آیت‌ الله سید محمد سعیدی

حوزه/ تولیت حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه انبیای الهی تاریخ‌ساز و تمدن‌ساز بوده اند اما در تاریخ یک وارونگی روی داده و پادشاهان را در محور امور قرار داده‌اند، گفت: رادیو معارف باید با تحریف تاریخ و وارونگی‌های تاریخ بشری مقابله و تاریخ انبیای الهی را به‌درستی برای مخاطبین خود تبیین نماید.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت‌الله سید محمد سعیدی در دیدار مدیران رادیو سراسری معارف که امروز در سالن محراب حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها انجام شد، اظهار داشت: ذکر اوصاف نبی گرامی اسلام(ص) در ایام هفته وحدت از مهم‌ترین اقداماتی است که مسلمین باید انجام دهند.

وی افزود: الگوگیری و اسوه‌پذیری از ابعاد زندگی رسول گرامی اسلام از وظایف بشری است چراکه حضرت الگوی تمام‌عیار در عالم هستی هستند.

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت خاطرنشان کرد: در حال حاضر نشر معارف بر عهده ما است، چراکه ارسال نبی از سوی خداوند صورت می‌گیرد اما ادامه راه باید با یاری رساندن و همراهی مردم انجام شود.

امام‌جمعه قم تأکید کرد: رادیو معارف نماد نصرت مردمی دین خداوند است به همین خاطر باید با تولید محتوای غنی در این امر کوشا باشد.

آیت‌الله سعیدی افزود: انبیای الهی هم تاریخ‌ساز و هم تمدن‌ساز بوده اما در تاریخ یک وارونگی عجیبی رخ‌داده و سلسله‌های پادشاهان در رأس امور قرار گرفته‌اند درحالی‌که تمام انبیای الهی ادامه‌دهنده راه رسول قبلی و مکمل همدیگر بوده‌اند اما پادشاهان تاریخ همواره در حال جنگ با همدیگر و دشمن همدیگر بوده‌اند.

وی یادآور شد: رادیو معارف باید با تحریف تاریخ و وارونگی‌های تاریخ بشری مقابله و تاریخ انبیای الهی را به‌درستی برای مخاطبین خود تبیین نماید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha