چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ |۱۴ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 18, 2024
کد خبر: 1183978
۲۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۷
خراسان جنوبی

حوزه/ حجت الاسلام درخشی گفت: حدود ۸٠ طلبه خواهر برای مشارکت در اجرای طرح امین در مدارس خراسان جنوبی ثبت نام کردند

به گزارش خبرگزاری حوزه از خراسان جنوبی حجت الاسلام محمدمهدی درخشی امروز(۲۷ شهریور) در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: حوزه های علمیه در باب تبلیغ با برنامه ها و طرح های ویژه به خوبی ورود پیدا کرده است.

معاون تبلیغ حوزه های علمیه خراسان جنوبی در خصوص تعداد مبلغان استان گفت: در استان حدود ۸٠٠ مبلغ داریم که در مناسبت های مختلف به امر تبلیغ در مناطق مختلف می پردازند.

حجت الاسلام درخشی در خصوص طرح هجرت گفت: در راستای اجرای این طرح ۹٠ نفر از طلاب همراه با خانواده های خود در روستاهای استان فعالیت دارند.

وی به طرح امین اشاره کرد و افزود: یکی از مهم ترین موضوعات بحث آموزش و پرورش است و در این راستا اقدام به اعزام طلاب به مدارس کردیم و سال گذشته ۵۵٠ نفر در این زمینه فعالیت داشتند.

معاون تبلیغ حوزه های علمیه خراسان جنوبی ادامه داد: امسال تاکنون حدود ۸٠ طلبه خواهر برای مدارس امین دعوت شده اند و به هر مدرسه ای که ظرفیت داشته باشد مبلغ یا مبلغه مطابق به نوع جنسیت مدارس اعزام می شوند و هیچ باری برای آموزش و پرورش ندارند.

حجت الاسلام درخشی با اشاره به فعالیت مبلغان در فضای مجازی عنوان داشت: در این راستا طرح تبلیغ نوین را در دستور کار داریم که در زمینه بازی سازی و معرفی بازی های اسلامی و محتواسازی فعالیت دارند و برگزاری دوره های آموزشی سواد رسانه را در دستور کار قرار داده ایم.

معاون تبلیغ حوزه های علمیه خراسان جنوبی تاکید کرد: همه فضلا و دانش آموختگان و روحانیون در سطح کشور را دعوت به تبلیغ در استان خراسان جنوبی می کنیم و آماده میزبانی از این بزرگان هستیم تا ما را در امر تبلیغ یاری کنندـ

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha