سه‌شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ |۱۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 17, 2024
ر

حوزه/ بخشی موحد گفت: حضور روحانیون طرح امین در مدارس زمینه ساز تشویق و ترغیب دانش‌آموزان به شرکت در نماز جماعت و رفع شبهات دینی آنان می‌باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، غلامرضا بخشی موحد رییس آموزش و پرورش شهرستان کاشان، امروز در نشست خبری با خبرنگاران ضمن گرامی داشت آغاز هفته وحدت و میلاد حضرت محمد مصطفی(ص) به نقش خبرنگاران در تنویر افکار عمومی جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: بیان واقعیت‌ها، سلیقگی عمل نکردن، صداقت، رعایت انصاف و تحقیق و بررسی در صحت و سقم انتشار اخبار، هنر یک خبرنگار متعهد و دلسوز است.

وی افزود: گاهی اوقات مطالبه‌گری‌هایی که خبرنگاران می‌کنند، آموزش و پرورش در آن نقش ندارد و باید بالا دستی‌ها پاسخگو باشند.

رییس آموزش و پرورش شهرستان کاشان، یادآور شد: در سال تحصیلی جدید در کلیه مقاطع تحصیلی 73 هزار و 800 دانش آموز ثبت نام کرده‌اند.

وی حضور روحانیون طرح امین در مدارس را زمینه ساز تشویق و ترغیب دانش‌آموزان به شرکت در نماز جماعت و رفع شبهات دینی آنان دانست و ابراز کرد: سرباز طلبه‌ها نیز نقش مهمی در تبیین مسائل دینی و تربیتی دانش آموزان دارند.

رییس آموزش و پرورش شهرستان کاشان، با بیان اینکه اقامه نماز جماعت در کلیه مدارس شهرستان کاشان اولویت اول معاون‌های پرورشی می‌باشد، خاطرنشان کرد: الزام به برگزاری صبحگاه، اولویت تزکیه و اخلاقیات در آموزش و تعلیم، ترویج مهارت‌ها به صورت عمومی و اولویت قراردادن امور صیانتی در اردوهای دانش آموزشی در کلیه مدارس کاشان، در دستور کار معاونت پرورشی اداره آموزش و پرورش این شهرستان می‌باشد.

انتهای پیام./

نقش روحانیون طرح امین در رفع شبهات دینی دانش‌آموزان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha