چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ |۱۴ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 18, 2024
بیست و یکمین یادواره شهدای شهر محی آباد برگزار میشود

حجت الاسلام خجسته امام جمعه شهر محی آباد در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری خبرداد: بیست و یکمین یادواره شهدای شهر محی آباد چهارشنبه شب ۲۸ شهریور برگزار میشود.

حجت الاسلام خجسته امام جمعه شهر محی آباد در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در مورد اهمیت زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهدا اظهار داشت: بیست و یکمین یادواره شهدا شهر محی آباد در آستانه هفته دفاع مقدس، چهارشنبه شب ۲۸ شهریور در مسجد جامع صاحب الزمان (عج) برگزار می شود.

وی افزود: شهدا چراغ را بشریت هستند و در مکتب حسین بن علی (ع) بزرگ شدند. شهر شهید پرور محی آباد در دوران دفاع مقدس ۲۶ شهید گلگون کفن را تقدیم اسلام کرده است و این شهدا در مرکز شهر در جنب مسجد صاحب الزمان (عج) مثل خورشید می درخشند و گرما بخش شهر هستند، در ورودی شهر نیز پنج شهید گمنام دفاع مقدس میزبان مهمان های شهر بوده و پایگاهی برای آرامش و دلتنگی های همه مسافرینی که پا به این شهر میگذارند هستند و گنبد فیروزه ای این شهدا نگین کویر این این منطقه است.

حجت الاسلام خجسته با اشاره به مراسم یادواره شهدای این شهر گفت: از همه مردم منطقه و شهرهای همجوار جهت حضور در این یادواره دعوت می کنم، قدوم همگی بر چشم خادمین شهدای شهر محی آباد قرار دارد.

شایان ذکر است که بیست و یکمین یادواره شهدای شهر محی آباد چهارشنبه ۲۸ شهریور بعداز نماز مغرب و عشاء در مسجدصاحب‌الزمان(عج)جنب‌گلزار شهداء این شهر برگزار خواهد شد.

این مراسم که به همت ستاد یادواره شهدای شهر محی آباد برگزار می شود و با روایتگری سردار محمداحمدیان، مداحی حاج‌مرتضی‌طاهری و اجرای آقای محمد اسماعیلی همراه خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha