چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ |۱۴ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 18, 2024
اراک

حوزه/ جلسه شورای اقامه نماز اداره کل زندان ها در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک،جلسه شورای اقامه نماز اداره کل زندان ها با حضور حجت الاسلام و المسلمین علی رودبارانی مدیر ستاد اقامه نماز استان، حاجیعلی اکبری معاون فرهنگی و اعضاء شورای اقامه نماز زندان ها در محل سالن جلسات اداره کل برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام رودبارانی ضمن تبریک ایام ماه ربیع الاول و ولادت حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق(ع)، مطالبی را در خصوص اهمیت نماز از نگاه پیامبر اکرم (ص) بیان کرد و گفت: حضرت می فرمایند: نماز بهترین تکلیف و عمل است که از جانب خداوند وضع شده است، پس هرکس می خواهید کم بجا آورد یا هرکس می خواهد بسیار انجام دهد.

وی بیان کرد: همان طور که در اذان با صدای بلند بیان می شود « حی علی خیر العمل »، اگر ما موظف به وظیفه و عمل شده ایم، از بهترین اعمال به فرموده حضرت پیامبر (ص) به نماز است.

این مقام مسئول گفت: با توجه به اینکه پیشگیری از جرم راحتتر از درمان است، مسولین ما باید بر مسئله پیشگیری تمرکز جدی داشته باشند، البته در فضای زندان باید متمرکز به درمان بود، ولی همانطور که می دانید یکی از مهمترین عوامل هم در پیشگیری و هم درمان، عبادت و نماز است.

رودبارانی در جلسه شورای اقامه نماز اداره کل زندان ها، آمادگی کامل خود را جهت اجرای دوره های فرهنگی و آموزشی به ویژه در خصوص آداب، احکام و اسرار نماز، برای کارکنان، خانواده ها، فرزندان و زندانیان اعلام کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha