چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ |۱۴ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 18, 2024
قرارگاه فرهنگی

حوزه/ معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان مرکزی گفت:وجود قرارگاه فرهنگی در غنی سازی محتوایی برنامه ها و دقت به ابعاد مهم تربیتی و انسجام فکری و نیرویی و خصوصا مشارکت طلاب و استعدادیابی آن ها امری ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک،با عنایت به ضرورت فعالیت تشکیلاتی مدارس علمیه استان مرکزی، تشکیل و پویا شدن قرارگاه فرهنگی مدارس ، جلسه قرارگاه فرهنگی استان با حضور حجت الاسلام والمسلمین گودرزی مدیر حوزه علمیه خواهران استان ، خانم امانی معاون فرهنگی و مدیران مناطق استان به صورت مجازی با موضوع طلیعه منطقه ایی و قرارگاه فرهنگی برگزار شد.

امانی ضمن اشاره به نیرو سازی مدارس که در سه سال گذشته انجام شده است خصوصا در عرصه های مهارتی - تبلیغ (تخصصی) و تشکیل کانون ها و تشکل های موثر در عرصه تبلیغ ، وجود قرارگاه فرهنگی را در غنی سازی محتوایی برنامه ها و دقت به ابعاد مهم تربیتی و انسجام فکری و نیرویی و خصوصا مشارکت طلاب و استعدادیابی ضروری دانست و در ادامه بیان کرد: اگر این قرارگاه در مدارس فعال گردد قطعا در جریان سازی فرهنگی مدارس علمیه و سطح شهرستان اثر مطلوبی خواهد داشت.

مدیران مناطق استان نیز گزارشی از فعالیت های فرهنگی منطقه ارائه و پیشنهادات و نکات خود را بیان کردند.

لازم به ذکر است مدیران منطقه ساوه مهمان جلسه بودند و گزارشی از برنامه های یک ماه آینده مدارس علمیه و وضعیت قرارگاه فرهنگی مدارس خود را ارائه نمودند.

در پایان مصوب شد که جلسات قرار گاه فرهنگی استان به صورت ماهیانه برگزار گردد و گزارشات به صورت منطقه ای ارسال گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha