چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ |۱۴ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 18, 2024
بازدید مدرسه علمیه ایرانشهر

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین هادی رمضانی به همراه معاونین در مراسم آغاز سال تحصیلی مدارس علمیه شهرستان ایرانشهر حاضر و با طلاب ،کادر و اساتید دیدار و گفتگو نمود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از زاهدان، حجت الاسلام والمسلمین هادی رمضانی مدیر حوزه علمیه سیستان و بلوچستان به همراه معاونین در مراسم آغاز سال تحصیلی مدارس علمیه شهرستان ایرانشهر حاضر و با طلاب ،کادر و اساتید دیدار و گفتگو نمود.

در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین رمضانی مدیر حوزه علمیه استان ضمن تبریک هفته وحدت و ولادت پیامبر(ص) و امام جعفر صادق(ع) و آغاز سال تحصیلی بیان داشت: رسالت طلاب همان رسالت انبیا و اولیا الهی بوده که این وظیفه طلاب را مضاعف کرده تا با تلاش و کوشش و علم آموزی و تهذیب نفس خود را برای انجام این رسالت بزرگ آماده نمایند.

وی ضمن خیر مقدم به طلاب جدید الورود اظهار داشت: این مسیری که در آن قدم گذاشته‌اید مسیر سربازی حضرت ولی عصر(عج) است و باید قدرشناس و شاکر این نعمت بوده و لازم است با درس خواندن خوب و تهذیب نفس که سرمایه‌های حقیقی انسان هستند به فکر آینده بوده و خود را برای آن تربیت و رشد دهید تا برای اسلام و بشریت مثمر ثمر باشید.

در پایان از طلاب برتر در زمینه های آموزشی،پژوهشی،تبلیغی و تهذیبی تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha