چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ |۱۴ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 18, 2024
ا

جانشین فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام هرمزگان گفت: ۸۰۰ عنوان برنامه منسجم برای هفته دفاع مقدس در سراسر استان تدارک دیده شده است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، سردار هدایت الله امیری، جانشین فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام هرمزگان، امروز در نشست خبری اظهار کرد: انقلاب ما پیام ایستادگی مقابل ظالم و مستکبر را به همراه داشت و کشورهای سلطه پذیر، استعمار را پذیرفته بودند اما انقلاب اسلامی، هیمنه استکبار را شکست.

وی بیان داشت: ما هیچ گاه آغازکننده جنگ نبودیم اما پس از حمله به ایران، ملت ایران با تمام وجود مقابل حمله دشمن ایستاد و ما در جنگ فقط برای خاک نجنگیدیم بلکه دین و ایمان و شرف خویش را حفظ و صیانت کنیم.

جانشین فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام هرمزگان با بیان این که ۸۰۰ عنوان برنامه منسجم برای هفته دفاع مقدس در سراسر استان تدارک دیده شده است، اضافه کرد: رژه ملی امسال همزمان با تهران بصورت ملی برگزار می‌شود.

سردار امیری همچنین از برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس در شهرهای استان خبر داد و گفت: امسال در رودان و بندرعباس نیز بازسازی عملیات‌های دفاع از حرم و والفجر ۸ را نیز خواهیم داشت که همراه با انفجارهای امن خواهد بود.

راه اندازی پویش قهرمان محله

وی از راه اندازی پویش قهرمان محله نیز به عنوان دیگر برنامه هفته دفاع مقدس امسال اشاره و رویکرد این پویش را معرفی شهدای هر محله برشمرد و از اصحاب رسانه خواست تا در این زمینه مشارکت ویژه داشته باشند.

سردار امیری افزود: تجلیل از خانواده شهدا، رزمندگان و جانبازان و بانوان دفاع مقدس، اجرای گشت‌های رضویون و تقدیر از سربازان و معرفی سربازان برتر از جمله دیگر برنامه ها است.

جانشین فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام هرمزگان ادامه داد: کوه پیمایی دسته جمعی، شرکت در نماز جمعه، میز خدمت بسیج ادارات و سرکشی به ۴۰۰ خانواده بسیجی شهید نیز از جمله برنامه‌های دیگر است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha