جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
حوزه/حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن فریادی، امام جمعه شهرستان چرداول، در پیامی آغاز هفته وحدت و میلاد خجسته رسول گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) و ولادت امام جعفر صادق(ع) را به تمامی مسلمانان تبریک گفتن

حوزه/ امام جمعه شهرستان چرداول گفت: تقویت بنیه معنوی دانش‌آموزان به عنوان آینده‌سازان و پاسداران ارزش‌های اسلامی یک ضرورت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ایلام، جلسه‌ای با حضور امام جمعه و جمعی از مسئولان شهرستان چرداول به منظور بررسی و تقویت حضور دانش‌آموزان در نماز جمعه شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام فریادی امام جمعه شهرستان چرداول، اظهار داشت: تقویت بنیه معنوی دانش‌آموزان به عنوان آینده‌سازان و پاسداران ارزش‌های اسلامی یک ضرورت است.

وی افزود: آشنایی کامل با معارف اسلامی یکی از نیازهای اساسی دانش‌آموزان امروز است و نماز جمعه می‌تواند به خوبی پاسخگو این نیاز باشد.

امام جمعه چرداول، تأکید کرد: حضور در نماز جمعه و آشنایی با مسائل روز جهان اسلام، احساس مسئولیت بیشتری را در دانش‌آموزان ایجاد می‌کند و آنها را برای دفاع از اسلام در تمامی عرصه‌ها آماده می‌سازد.

وی خاطرنشان کرد: ضرورت دارد شرایط مناسبی در نماز جمعه‌ها فراهم شود تا دانش‌آموزان با وظایف اجتماعی خود آشنا شوند و بتوانند با شور و اشتیاق بیشتری در این عرصه حضور یابند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha