جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
افتتاح درمانگاه تخصصی نور در چوار با اعتبار ۳۷۰ میلیارد ریال

حوزه/ فرماندار شهرستان چوار در حاشیه افتتاح درمانگاه تخصصی نور گفت: این درمانگاه شامل بخش‌های مختلفی از جمله درمانگاه عمومی، دندانپزشکی و پزشک متخصص است. وی افزود: این پروژه با سرمایه‌گذاری ۳۰۰ میلیارد ریال از سوی بخش خصوصی و ۷۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی از محل تبصره ۱۸ به مرحله اجرا درآمده است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در ایلام، طی یک مراسم ویژه با حضور مسئولان اجرایی استان ایلام، درمانگاه تخصصی نور در شهر چوار به بهره‌برداری رسید.

این مرکز درمانی با اعتبار ۳۷۰ میلیارد ریال و زیربنایی بیش از یک هزار متر مربع در پنج طبقه ساخته شده است.

ابراهیم یعقوبی، فرماندار شهرستان چوار در حاشیه این افتتاح گفت: این درمانگاه شامل بخش‌های مختلفی از جمله درمانگاه عمومی، دندانپزشکی و پزشک متخصص است.

وی افزود: این پروژه با سرمایه‌گذاری ۳۰۰ میلیارد ریال از سوی بخش خصوصی و ۷۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی از محل تبصره ۱۸ به مرحله اجرا درآمده است.

یعقوبی همچنین به قابلیت‌های نوین این مرکز اشاره کرد و گفت: برای اولین بار در غرب کشور، فناوری تله‌مدیسن یا پزشکی از راه دور در این درمانگاه به کار گرفته خواهد شد. این فناوری به بیماران این امکان را می‌دهد که به خدمات پزشکی و مشاوره‌های تخصصی به صورت هوشمند و از راه دور دسترسی داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha