جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حسن فریادی

حوزه/ امام‌جمعه شهرستان چرداول، در سخنانی تأکید کرد که اتحاد مسلمانان می‌تواند به کاهش مشکلات جهانی کمک کند و بر لزوم وحدت کشورهای اسلامی در برابر چالش‌های کنونی تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در ایلام، حجت‌الاسلام فریادی به بررسی وضعیت کنونی مسلمانان و چالش‌های پیش روی آنها پرداخت.

وی با اشاره به وضعیت فلسطین و تأثیرات منفی عدم وحدت کشورهای اسلامی، بیان کرد که اگر مسلمانان در کنار یکدیگر قرار بگیرند، می‌توانند بر مشکلات فائق آیند.

به گفته وی، این وحدت نه تنها در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی، بلکه در زمینه‌های اقتصادی نیز می‌تواند به حل مسائل کمک کند.

امام‌جمعه چرداول همچنین به تأکیدات رهبر انقلاب در خصوص وحدت مسلمانان اشاره کرد و گفت: "امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز داریم تا به منویات رهبر انقلاب عمل کنیم."

وی بر این باور است که اگر کشورهای مسلمان اختلافات را کنار بگذارند و به سمت ایجاد یک واحد پولی مشترک حرکت کنند، می‌توانند به بهبود وضعیت اقتصادی خود کمک کنند.

حجت‌الاسلام فریادی در پایان تصریح کرد که در کشور ما جریان دوقطبی وجود ندارد و تنها قطب دیگر، جریان استکبار است که باید با وحدت و همبستگی مسلمانان به چالش کشیده شود. این سخنان نشان‌دهنده اهمیت اتحاد و همبستگی در دنیای امروز است و می‌تواند الهام‌بخش مسلمانان برای همکاری بیشتر در راستای اهداف مشترک باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha