جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
اراک

حوزه/ به مناسبت آغاز هفته وحدت و میلاد رسول گرامی اسلام و امام جعفر صادق(ع) نشست اخلاقی پیرامون سیره اخلاقی پیامبر اکرم در مدرسه علمیه فاطمه الزهرا اراک برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اراک، به مناسبت آغاز هفته وحدت و میلاد رسول گرامی اسلام و امام جعفر صادق (ع) نشست اخلاقی پیرامون سیره اخلاقی پیامبر اکرم با حضور طلاب و اساتید در مدرسه علمیه فاطمه الزهرا اراک برگزار شد.

در این نشست خانم فرخی، مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) اراک ضمن تبریک هفته‌ وحدت، اظهار داشت: وجود حضرت رسول سرآغاز تمام خیرات و برکاتی است که برای بشریت رقم خورده است.

وی گفت: حضرت رسول اکرم(ص) بنیانگذار دین و امام صادق(ع) مروج آن در طول امامت بوده است.

فرخی ادامه داد: پیامبر اکرم، پیامبر اخلاق و مهرورزی است همانطور که در روایات داریم که پیامبر برای کامل کردن شرافت های انسانی برانگیخته شده است و از این رو است که درجه ایمان هر مسلمانی با اخلاق او شناخته می شود.

مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) اراک تصریح کرد: اخلاق راس تمام علوم قرار دارد و علم بدون تهذیب و اخلاق سبب گمراهی است. لذا هدف اصلی برای یک طلبه این است که به عنوان میراث دار دین رسول خدا ,دین شناس باشد تا در نهایت، تخلق به صفات الهی پیدا کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha