جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
حجت الاسلام و المسلمین حجت گنابادی نژاد

حوزه / حجت الاسلام و المسلمین گنابادی نژاد با بیان اینکه دکترین وحدت، دکترین امت اسلامی یک منطق حقیقی قرآنی است، گفت: همه باید افتخار کنیم که ایرانی و انقلابی هستیم برای اینکه منطق انقلاب اسلامی، منطق ممتاز و درخشان و شناخته شده‌ای در حمایت از محرومان، مستضعفان و مقابله با مستکبران ظالمان و متجاوزان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین حجت گنابادی نژاد، معاون فرهنگی و اجتماعی زیارت استانداری خراسان رضوی در همایش گرامیداشت هفته وحدت که در سالن همایش های تالار ابن هیثم برگزار شد، ضمن خیر مقدم به علمای مسلمان ایرانی و غیر ایرانی در این همایش گفت: امروز افتخار می‌کنیم که انقلاب اسلامی با بنیانگذاری امام خمینی (ره) و رهبری امام خامنه ای یک فرصت ممتاز و درخشانی ایجاد کرده است که آموزه‌های قرآنی در جهان و منطقه معنا پیدا کند.

وی با بیان اینکه امروز باید همه به انقلاب اسلامی افتخار کنیم به ارائه گزارش و بازخوانی موضوع اشغال فلسطین به دست رژیم غاصب اسرائیل پرداخت و اظهار کرد: بیش از 60 سال از اشغال فلسطین می گذرد کشورهای زیادی سال ها از پول مردم مسلمان در رسانه های خود از مردم فلسطین با شعارهای بزک کرده و دروغین را علیه رژیم صهیونیستی سر دادند.

معاون فرهنگی اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی خاطر نشان کرد: در یک سال گذشته غزه ۴۱ هزار شهید داده است که از این تعداد ۱۵ هزار کودک ناجوانمردانه به شهادت رسیدند.

حجت الاسلام و المسلمین حجت گنابادی نژاد خطاب به علمای و شخصیت های حوزوی حاضر در این نشست ضمن در خواست ارائه گزارشی از این جنایت ها به مردم جهان اسلام گفت: با صدای و بلند رسا به مردم بگوییم که رهبران خائن در کشورهای اسلامی برای مردم مظلوم غزه چه کردند؛ در دو یا سه سال اخیر کشورهای اسلامی رهبران خائن آنها برخی روزانه و علنی رفتند با اسرائیل توافق کردند پیمان بستند و برخی هم شبانه در شب نشینی‌های مخفی خود، پول ملت مظلوم مسلمان منطقه و کشورها را خرج عیاشی های مشترک رژیم صهیونیستی کردند.

وی اضافه کرد: امروز باید افتخار کنیم که دکترین اسلامی در موضوع غزه بهترین راه برجسته و ممتاز در این زمینه وحدت را انتخاب کرده است؛ امام (ره) وحدت با امت اسلامی یک کارکرد اساسی بیان کردند.

معاون فرهنگی اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه دکترین وحدت، دکترین امت اسلامی یک منطق حقیقی قرآنی است، افزود: همه باید افتخار کنیم که ایرانی و انقلابی هستیم برای اینکه منطق انقلاب اسلامی، منطق ممتاز و درخشان و شناخته شده‌ای در حمایت از محرومان، مستضعفان و مقابله با مستکبران ظالمان و متجاوزان است.

حجت الاسلام و المسلمین حجت گنابادی نژاد با اشاره به اینکه خدا را شاکر باشیم که بعد از ۴۵ سال از پیروزی انقلاب درباره گفتمان وحدت امت اسلامی سخن می‌گوییم، اظهار داشت: انقلاب اسلامی در عرصه های دفاع مقدس، مدافعان حرم و امنیت بیش از 250 هزار شهید داده است که از این تعداد 15 هزار شهید اهل سنت هستند این آمار به روشنی نشان می دهد که شیعه و سنی در ایران اسلامی برای امت اسلامی هزینه پرداخت کرده است.

وی خطاب به علمای شیعه وسنی حاضر در همایش وحدت اسلامی گفت: در کشور مسائل عمومی مردم و در اداره زندگانی خود با مشکلاتی مواجه هستند سختی هاو مشکلاتی به وجود می‌آید که کمترین ویژگی یک عالم این است که پناهگاه مردم باشد زبان درد و غم مردم باشد لذا کنار مردم باشید و به مسائل و مشکلات مردم توجه کنید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha