جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
کد خبر: 1184374
۲۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۱
محمد سبحان حسنی

حوزه/ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام در آیین معارفه مدیران کل اوقاف و امور خیریه استان، جنایات رژیم غاصب اسرائیل علیه مردم بی‌گناه غزه را به عنوان مسأله‌ای حیاتی برای جهان اسلام مطرح کرد و بر لزوم ایستادگی در برابر این اقدامات وحشیانه تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در ایلام، محمد سبحان حسنی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام، روز چهارشنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیران کل اداره کل اوقاف و امور خیریه استان ایلام، با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین، این موضوع را به عنوان مسأله‌ای اساسی و اولویت‌دار برای جهان اسلام معرفی کرد.

وی با بیان اینکه اقدامات رژیم غاصب اسرائیل بر اساس کنوانسیون‌های بین‌المللی مصداق بارز جنایات جنگی است، افزود: این جنایات از نظر اخلاقی و وجدان آگاه ملت‌های مسلمان و آزاده دنیا به شدت محکوم است.

حسنی همچنین به سکوت نهادهای حقوق بشری در قبال این جنایات اشاره کرد و آن را غیرقابل قبول دانست.

او تأکید کرد که باید قاطعانه در برابر این اقدامات وحشیانه ایستادگی کرد و گفت: دنیا به وضوح شاهد کشتار بی‌رحمانه کودکان و زنان بی‌پناه غزه است که به دنبال پناهگاهی از بمباران‌های وحشیانه به مدارس و اردوگاه‌ها پناه می‌برند.

معاون استاندار ایلام با اشاره به ادعای مدافعان حقوق بشر و دموکراسی، این ادعاها را پوچ و توخالی خواند و بر نقش جمهوری اسلامی به عنوان پرچمدار مقاومت در برابر استکبار جهانی تأکید کرد.

او همچنین به جنایات جنگی رژیم صهیونیستی در لبنان اشاره کرد و خواستار هوشیاری مردم نسبت به شرایط حساس منطقه شد.

در ادامه، حسنی به اهمیت مناصب دولتی در نظام جمهوری اسلامی به عنوان امانتی که روزی به نسل‌های آینده تحویل داده خواهد شد، اشاره کرد و از تلاش‌های هیأت امنای سازمان اوقاف و امور خیریه تقدیر کرد.

در پایان این مراسم، از زحمات حجت الاسلام و المسلمین مرتضی عزیزی مدیرکل سابق سازمان اوقاف و خیریه ایلام تقدیر و حجت الاسلام مجید میرزایی به عنوان مدیر جدید این سازمان معرفی شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha