جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
فرمانده سپاه شهدا

حوزه/ سردار رجبی گفت: ۵۵٠٠ برنامه در طول هفته دفاع مقدس توسط کمیته بسیج  برگزار می شود که مهم ترین شاخصه های عمومی و تخصصی برنامه ها با رویکردهای فرهنگی و سیاسی و امنیتی و دفاعی انجام می پذیرد و بر همین اساس به استقبال دومین کنگره ملی بزرگداشت ١٢٠٠٠ شهید آذربایجان غربی می رویم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در ارومیه، سردار محمد حسین رجبی امروز در نشست خبری تشریح برنامه های کمیته بسیج در هفته دفاع مقدس که در سالن جلسات شهید باکری سپاه شهدای آذربایجان غربی برگزار شد، با اشاره به شعار هفته " در راه فتح قله ایم" اظهار داشت: باید رسانه ها، نهادهای فرهنگی، افسران جنگ نرم، اساتید دانشگاه و همه عوامل‌ به مسئله هفته دفاع مقدس توجه ویژه داشته باشند و  در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کنند.

وی افزود: دفاع مقدس برگرفته از عاشورای حسینی است و باعث استمرار انقلاب شده است و ایده فرهنگ ایثار و و دفاع و شهادت را به نسل‌های آینده انتقال دهیم.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی تصریح کرد: ۵۵٠٠ برنامه در طول هفته دفاع مقدس توسط کمیته بسیج برگزار می شود که مهم ترین شاخصه های عمومی و تخصصی برنامه ها با رویکردهای فرهنگی و سیاسی و امنیتی و دفاعی انجام می پذیرد و بر همین اساس به استقبال دومین کنگره ملی بزرگداشت ١٢٠٠٠ شهید آذربایجان غربی می رویم.

وی اضافه کرد: سپاه شهدا با توجه به درون‌سازمانی و با توجه به فرمایشات رهبری انقلاب، برنامه ها را اجرا می کند و با سازمانها و ادارات و مراکز دولتی و رسمی، تعامل خواهیم داشت و مهم ترین هدف برنامه‌ها، تقویت ارکان نظام است، مردم، مکتب و رهبری، ارکان نظام هستند.

سردار رجبی با بیان تقویت تعامل و همراهی سایر ارگان ها با رویکرد پیش برندگی گفت: در همین راستا ٣۶٠٠ ستاد هفته دفاع مقدس در تمام پایگاه های مقاومت و نواحی ایجاد می شود.

وی عنوان داشت: ما در عمق‌بخشی و تاثیرگذاری در آموزش و پرورش و دانشگاهها و عرصه تبیین نیز برنامه‌هایی داریم که رسانه‌ها در این عرصه، بهترین یار و یاور ما خواهند بود. و یکی از برنامه‌های فاخر هفته دفاع مقدس رزمایش رهروان شهدا است که از آغاز مهرماه و هفته دفاع مقدس شروع می‌شود تا آخر مهر ماه ادامه خواهد شد و طی آن با اقوام نزدیک شهدا؛ والدین، همسران و فرزندان شهدا و همچنین با جانبازان ۷۰ درصد دیدار و به مشکلات آنها رسیدگی خواهد شد.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: مهم ترین هدف برنامه های هفته دفاع مقدس تقویت ارکان نظام، مردمی کردن، تقویت تولید محتوی ، عمق بخشی، استفاده از توان و ظرفیت اصحاب رسانه، برنامه ریزی برای افراد تاثیرگذار و جامعه هدف، جهاد تبیین و ... است.

وی افزود: تاریخ دفاع مقدس در آذربایجان غربی با دفاع مردمی ایران، از قیل از جنگ تحمیلی شروع شده است و بحث امنیت در استان آذربایجان غربی، مساله امنیت ملی و پایدار است که فرزندان ملت در طول هزار کیلومتر مرز با ممالک خارجی، مرزبانی می کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha