چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ |۱۴ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 18, 2024
سعاد اسمر نصرالله

حوزه/ رئیس امور بانوان جنبش امل لبنان تصریح کرد که امروز اندیشه مقاومت، مرزهای جغرافیایی را در نوردیده است و محور مقاومت از فلسطین تا لبنان و سوریه و یمن و عراق و تا حامی اکبر خود یعنی جمهوری اسلامی ایران ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سعاد اسمر نصرالله، رئیس امور بانوان جنبش امل لبنان در دوازدهمین وبینار سی و هشتمین کنفرانس وحدت اسلامی که امروز (چهارشنبه) به همت مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: ما و شما در جای جای زمین و در هر کشوری ایمان داریم که مقاومت حقی است که گرفته شده و جهاد، مسیری به سوی خداوند است که آن را بر یاران خاص خود واجب گردانیده است.

وی تصریح کرد: هر بار که می‌خواهیم از شهدا سخن بگوییم، کلمات گم شده و زبان‌ها عاجز می‌شوند. کدام کلمات می‌خواهند از "شهید" سخن بگویند که آنها دنیا را سه طلاقه کرده و در مسیر حق گام برداشته اند و هدف‌شان رسیدن به خداوند، رضایت و بهشت اوست.

این بانونی لبنانی خاطرنشان کرد که شاید شهادت شهید اسماعیل هنیه تاکیدی بر این سخن امام موسی صدر باشد که گفت: مسئله فلسطین، یک امر مقدس است و در دل امور مربوط به کرامت و حقوق بشر قرار دارد.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به حمایت جمهوری اسلامی ایران از مبارزه عادلانه فلسطین از زمان پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) و بستن سفارت اسرائیل و اعلام نخستین سفارت فلسطین در جهان گفت: این موضع همچنان با حمایت نامحدود جمهوری اسلامی به رهبری امام خامنه‌ای(مدظله العالی) از همه جنبش‌های آزادسازی و مقاومت به ویژه مقاومت فلسطین ادامه دارد.

سعاد اسمر گفت: امروز اندیشه مقاومت، مرزهای جغرافیایی را در نوردیده است و محور مقاومت از فلسطین تا لبنان و سوریه و یمن و عراق و تا حامی اکبر خود یعنی جمهوری اسلامی ایران ادامه دارد.

وی ادامه داد: ما در جنوب لبنان یکی پس از دیگری شهدای خود را تقدیم می‌کنیم و از هیچ تلاشی برای حمایت از فلسطین و آرمان عادلانه آن فروگذار نکردیم.

این بانوی لبنانی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: ما این روزها در آستانه سالگرد ربوده شدن امام موسی صدر قرار داریم. او کسی بود که مسئله فلسطین را در اندیشه و قلب خود همراه داشت و آن را یک اصل در میثاق جنبش امل می‌دانست.

وی افزود: ما بر همراهی خود با حامل امانت امام موسی صدر یعنی دولت رئیس نبیه بری تاکید کرده و سخن او که گفت حمایت ما از فلسطین بخشی از نبرد ما برضد ظلم و اشغالگری است را تکرار می‌کنیم.

رئیس امور بانوان جنبش امل لبنان خاطرنشان کرد که سعی برای آزادسازی فلسطین، تلاش برای آزادسازی همه مقدسات اسلامی و مسیحی و تلاش برای آزادسازی انسان است؛ چرا که قدس، مرکز درگیری است و فلسطین، قبله نماز و ایمان ماست.

وی ادامه داد: شهید اسماعیل هنیه یکی از کسانی بود که با خداوند عهد بست و به شهادت رسید. او خود و فرزندان خود را فدای دفاع از فلسطین کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha