شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ |۱۵ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 19, 2024
کد خبر: 1184217
۲۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۷
تجلیل از موکب داران شهرستان نقده

حوزه/ حجت الاسلام فصیح نیا در مراسم تجلیل از موکب داران شهرستان نقده گفت: نباید امام حسین(ع) را در ایام تاسوعا و عاشورا و اربعین خلاصه کنیم؛ لازم است در مسیر زندگانی خود حسینی باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در ارومیه، حجت الاسلام حسین فصیح نیا در مراسم تجلیل از موکب داران شهرستان نقده که در سالن جلسات آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: همه ما افتخار می کنیم که حضرت سیدالشهدا(ع) ما را به عنوان خادم و نوکر قبول کنند و در روایات بیان شده است که انبیاء الهی، ملائکة الله شبهای جمعه به زیارت امام حسین(ع) می آیند و خداوند متعال از عرش الهی خودشان به زیارت امام می آیند، عظمت امام حسین(ع) در عالم هستی خیلی زیاد است.

وی ادامه داد: امام حسین(ع) در راه خدای متعال و اطاعات از پروردگار عالم از تمام هستی خود گذشت و به این خاطر به یک محور تبدیل شده است هر کس با خداوند متعال معامله کند عزیز می شود.

امام جمعه نقده خاطرنشان کرد: در مکتب و مسیر سیدالشهدا(ع) اولین مسئله داشتن ایمان و اخلاص کامل است و باید بدانیم امام حسین به ما نیازی ندارد و این ما هستیم که نیازمند و مدیون حضرت هستیم.

وی تصریح کرد: مسیر و اردوگاه امام حسین بابی از باب های بهشت است و هرکس با حضرت معامله کند و وارد اردوگاهش شود و با اخلاص به این مکتب خدمت کند خدای متعال بهشت را بر او واجب خواهد کرد.

حجت الاسلام فصیح نیا خاطرنشان کرد: نباید امام حسین(ع) را در ایام تاسوعا و عاشورا و اربعین خلاصه کنیم؛ لازم است در مسیر زندگانی خود حسینی باشیم.

وی در پایان با تجلیل از همه موکب داران، خادمین اربعین حسینی و مردم شهرستان نقده گفت: شهرستان نقده میزبان زوار اباعبدالله الحسین بود و مردم نقده در این راه سنگ تمام گذاشتند و از همه مواکب و مردم عزیز شهرستان نقده به خاطر خدمت به زائرین اربعین حسینی تشکر می‌کنم.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha