جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
تصاویر/ برگزاری مراسم جشن هفته وحدت در حسینیه هلال رضوی ارومیه

حوز/ حجت الاسلام نوروزنژاد گفت: هفته امروز کسی که از وحدت شیعه و اهل سنت متضرر می‌شود جریان‌های افراطی و دشمنان قسم خورده اسلام و مسلمین هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت‌الاسلام اکبر نوروز نژاد امروز در مراسم جشن و مولودی خوانی ویژه هفته وحدت در حسینیه هلال رضوی ارومیه، ضمن تبریک هفته وحدت و قدردانی از همکاری هلال احمر استان آذربایجان غربی، اظهار داشت: تعامل و همکاری نهادها و سازمان‌ها در راستای گسترش فعالیت‌های فرهنگی و خدمت‌رسانی می‌تواند تأثیر گذاری بهتری در جامعه داشته باشد.

وی افزود: موکب و حسینه هلال رضوی به همت دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان آذربایجان غربی و با همکاری و تعامل جمعیت هلال احمر استان در شب شهادت امام رضا(ع) افتتاح شد.

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان آذربایجان غربی، تصریح کرد: هفته وحدت فرصتی است تا مذاهب اسلامی باری دیگر مشترکات خود را برای رسیدن به یک تمدن اسلامی مرور کنند و امروز آن کسی که از وحدت شیعه و اهل سنت متضرر می‌شود، جریان‌های افراطی و دشمنان قسم خورده اسلام و مسلمین هستند و لذا وحدت و اتحاد مسلمین امروز از هر چیزی برای جامعه لازم و ضروری‌تر است.

امروز دشمنان از وحدت شیعه و اهل سنت متضرر می‌شوند

در ادامه حجت الاسلام توحید خالقی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی اظهار کرد: میلاد پیامبر(ص) برای همه مبارک است و امروز اهالی زمین و آسمان فرارسیدن میلاد نبی اکرم(ص) را جشن می‌گیرند و وحدت و اتحاد عملی را در بین خود اظهار می‌کنند.

انتهای خبر. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha