جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
کد خبر: 1184563
۲۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۱
خانی

حوزه/امام جمعه نورآباد گفت:عزت اسلامی بدون وحدت و انسجام امت اسلام محقق نمی‌شود.

حجت‌الاسلام محمد یوسف خانی امام جمعه نورآباد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد با تبریک هفته وحدت بیان داشت:هفته وحدت فرصتی مغتنم برای وحدت و انسجام بیش از پیش بین مسلمین خواهد بود و باید از برکات این هفته بهره گیریم.

وی با بیان اینکه مسئله و موضوع جهان اسلام شکل گیری وحدت تمام ملیت های اسلامی حول مسئله فلسطین مظلوم و قهرمان است افزود: عزت اسلامی بدون وحدت و انسجام امت اسلام محقق نمی‌شود.

امام جمعه نورآباد با بیان اینکه امروز عامل وحدت امت اسلامی وجود مبارک پیغمبر اسلام(ص) است اظهار داشت:استراتژی نظام جمهوری اسلامی ایران وحدت و انسجام امت اسلامی است.

حجت الاسلام خانی با بیان اینکه انتخاب عراق به‌ عنوان اولین مقصد سفر رئیس ‌جمهور جدید ایران، نشان می‌دهد که سیاست همسایگی ایران فقط یک شعار نیست خاطر نشان کرد:این سفر نشان داد هدف این سفر راهبردی جامع با هدف ارتقای ثبات منطقه‌ای، رشد اقتصادی و همکاری امنیتی است و حتما باید مانند دولت گذشته های تقویت شود.

وی گفت :حاکمیت در تهران و در بغداد بر این باورند که وضعیت نامساعد فلسطینیان در غزه یک دغدغه انسانی و اخلاقی فوری است که هم در سطح دیپلماتیک و هم از طریق اشکال مختلف حمایت، نیازمند اقدام فوری و پایدار است.

امام جمعه نورآباد در پایان گفت:این دو کشور راهکارهایی را برای تقویت نقش خود به عنوان بازیگران محوری در حمایت از مقاومت فلسطین بررسی می‌کنند.‌

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha