جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
حجت الاسلام جمال ایزدی معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امورخیریه خراسان رضوی

حوزه / اختتامیه چهل و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم خراسان رضوی با تقدیر از برگزیدگان این دوره به کار خود، پایان داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام جمال ایزدی معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امورخیریه خراسان رضوی در ویژه برنامه شکرانه و اختتامیه چهل و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم خراسان رضوی همراه با تجلیل از برگزیدگان قرآنی، خادمان زائرین حسینی و رضوی و ایثارگران دفاع مقدس که در محل مهدیه این اداره برگزار شد، اظهار داشت: چهل و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم با ثبت نام ۲۳۹۹ نفر از برادران و خواهران، در ۱۳ رشته برای افراد بالای ۱۸ سال و در دو رشته برای افراد ۱۲ تا ۱۸ سال برگزار شد.

وی افزود: امروز در بخش خواهران ۲۷ نفر و در بخش برادران ۲۹ نفر تجلیل می‌شوند، همچنین در سال گذشته افتخار آفرینان خراسان رضوی ۶ رتبه برتر مسابقات بین المللی را از آن خود کردند.

حجت الاسلام ایزدی، با بیان اینکه این دوره از مسابقات با حضور ۳۷ داور کشوری و بین المللی برگزار شد، یادآور شد: ۱۰۶ نفر توفیق پیدا کردند که به زائرین امام حسین(ع) در موکب امام رضا(ع) و در کربلای معلی خدمت کنند.

وی ابراز کرد: ۷۱۵ نفر جهت خدمت گذاری به زائرین امام رضا(ع) در ۶۲ ایستگاه در روزهای پایانی ماه صفر به زائران حضرت رضا(ع) خدمت کردند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha