جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
خاموشی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین خاموشی، گفت: ولی فقیه فقط شاخه‌ای از ولایت محسوب می‌شود و دشمن تلاش می‌کند با جریان اسلام ناب مقابله کند، ولی نمی‌داند که آینده بشریت متعلق به انسان‌های پاک خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور امروز در مراسم اختتامیه چهارمین اجلاسیه کنگره بین المللی حضرت علی بن باقر(ع) که در آستان مقدس این امامزاده در اردهال کاشان برگزار شد، ضمن تبریک هفته وحدت و میلاد پیامبراکرم(ص) و امام جعفرصادق(ع)، با بیان اینکه خلق‌وخو، حیات، سخن و وجود مقدس پیامبر(ص) برای رساندن وحی الهی به مردم می‌باشد، اظهار داشت: وجود رسول خدا(ص) باید مصون از خطا باشد تا مردم اطمینان داشته باشند که چراغ روشنی که با خود آورده تا ابد روشن خواهد ماند.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، با اشاره به بخشی از تاریخ اسلام و واقعه عید غدیرخم، یادآور شد: پیامبر اکرم(ص) در آن روز پیام خدا را به مردم ابلاغ کردند تا دین کامل شود.

حجت الاسلام والمسلمین خاموشی، خاطرنشان کرد: اسلام با ولایت، معنای دین‌ورزی دارد، لذا اگر مناسک و اعمال عبادی ما در پیشگاه خداوند قبول واقع می‌شود، به خاطر وجود گوهر ولایت است.

رئیس سازمان اوقاف و امورخیریه، با اشاره به اینکه طبق آیه سوم سوره مائده تمامی صحابه رنج بردند و خانواده بنی‌هاشم هجرت کردند و به ایران پا گذاشتند، ابراز کرد: وجود ۸ هزار بقعه درایران نشان دهنده پیوند هویت تاریخی ایران با اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است.

حجت الاسلام والمسلمین خاموشی، با اشاره به دشمنی جبهه ظلم بر علیه مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، خاطرنشان کرد: این دشمنی به دلیل ارادت و عشقی است که مردم به خاندان عصمت و طهارت دارند.

رئیس سازمان اوقاف و امورخیریه، با بیان اینکه مردم ایران زیر سایه محبت و توجه اهل بیت(ع) هستند، گفت: مردم منطقه کاشان به ولایت پذیری شهرت پیدا کرده‌اند.

حجت الاسلام والمسلمین خاموشی، با بیان اینکه مردم کاشان در سرزمینی زندگی می‌کنند که انقلابی با پرچمداری ولایت در آن صورت گرفته است، گفت: ولی فقیه فقط شاخه‌ای از ولایت محسوب می‌شود و دشمن تلاش می‌کند با جریان اسلام ناب مقابله کند، ولی نمی‌داند که آینده بشریت متعلق به انسان‌های پاک خواهد بود.

رئیس سازمان اوقاف و امورخیریه، تصریح کرد: در سایه نعمت ولایت، برای آبیاری درخت تنومند مکتب اهل بیت(ع)، هزار و ۴٠٠ سال خون‌های زیادی ریخته شده است.

حجت الاسلام والمسلمین خاموشی خاطرنشان کرد: پرچم انقلاب اسلامی ایران، سراسر جهان را فرا گرفته و نام رهبر معظم انقلاب و شهید سلیمانی‌ها، خواب را از چشم طاغوتیان گرفته است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha