جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
شهید رئیسی

حوزه/ رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: شهید رئیسی به بنده گفت که من در موضوع دفاع مقدس و راهیان نور سرباز شما هستم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور در یکصد و بیست و نهمین جلسه شورای سیاست‌گذاری راهیان نور کشور که در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، ضمن تبریک میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) و گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس و یاد و خاطر شهدا، اظهار داشت: وظیفه راهبردی و سیاست گذاری به عهده شورای سیاست گذاری راهیان نور کشور است.

سردار کارگر در ادامه با قدردانی از خدمات و اقدامات برجسته شهید رئیسی در راهیان نور کشور گفت: اگر صوت‌ها و سخنان بنده را در جلسات گذشته ملاحظه کنید می‌بینید که همیشه قدردان نگاه محبت آمیز و تلاش‌های شهید رئیسی بودم و متاسفانه ایشان را از دست دادیم.

رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور با بیان اینکه شهید رئیسی شبانه روز تلاش می‌کردند و از جان و دل به راهیان نور اعتقاد داشتند، تصریح کرد: در جلسه‌ای شهید رییسی به بنده گفت که من در موضوع دفاع مقدس و راهیان نور سرباز شما هستم و هر موردی در این موضوعات داشتید به بنده بگوید. شهید رئیسی علاقه بسیاری به یادمان‌های دفاع مقدس داشتند.

وی با بیان اینکه شهید رئیسی شخصیتی با اخلاص و برجستگی‌های خاصی داشت، یادآور شد: در دیدارهای که با شهید رئیسی داشتیم همیشه می‌گفت که فرق ما با شما این است که شما سردار و ما سرباز ولایت فقیه هستیم. در مدت ریاست جمهوری شهید رئیسی کمک‌های خوبی به راهیان نور و تکمیل موزه‌ها صورت گرفت. در این مکان ۵ موزه یادگاری شهید رئیسی است که انشالله با حضور دکتر پزشکیان افتتاح شود.

سردار کارگر با بیان اینکه آقای مهندس منصوری نماینده محترم شهید رئیسی در راهیان نور بودند، تصریح کرد: آقای منصوری در موضوع راهیان نور و سفرهای استانی کمک‌های شایانی صورت گرفت که با قبل قابل قیاس نبود. آقای منصوری کمک خوبی برای دولت شهید رئیسی بود و شبانه روز برای مسئولیت خود وقت می‌گذاشت.

وی افزود: دولت آقای رئیسی جهادی و بسیار پرتلاش بودند و امیدوارم دولت محترم آقای دکتر پزشکیان و مجموعه هیات دولت موفق باشند و برای آن عزیزان دعا کردیم چرا که موفقیت دولت موجب موفقیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

سردار کارگر تاکید کرد: آقای رئیسی حیف شد و وجود شان بسیار با برکت و شهادت شان نیز با برکت بود و امیدواریم در حکمرانی یک الگویی برای دولت‌های دیگر شود.

رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور در ادامه با اشاره به خاطره‌ای از شهید سلیمانی گفت: حاج قاسم دفاع مقدس را قله‌ای برای رشد و تربیت همگان می‌دانست و امروز جبهه مقاومت دامنه این قله است و اگر می‌خواهید جامعه صاحب الزمانی را تجربه کنید دفاع مقدس را ببینید.

سردار کارگر با اشاره به مشکلات موجود در کشور تصریح کرد: مشکلات در دوران دفاع مقدس به مراتب بیشتر از امروز بود و شرایط اقتصادی مناسبی نداشتیم و گسست سیاسی بین جریانات وجود داشت.

وی با بیان اینکه فرهنگ صاحب الزمانی، اهل بیت (ع) و عاشورایی موجب پیروزی ما در دوران دفاع مقدس شد، تاکید کرد: ملت مقاوم ایرانی اسلامی در دوران دفاع مقدس عاشورایی زندگی کردند و عاشورایی به نبرد با دشمن بعثی پرداختند.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به آثار و برکات انقلاب اسلامی در بین کشورهای محور مقاومت یادآور شد: کشوری که در دوران جنگ تحمیلی سیم خاردار وارد می‌کرد امروز در مظان اتهام پیشرفته‌ترین موشک‌های یمن است.

در پایان این مراسم از تلاش‌ها و خدمات مهندس محسن منصوری در مدت تصدی مسئولیت در معاونت اجرایی رئیس دولت سیزدهم با اهدا لوح، تقدیر بعمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha