جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
دوچرخه

حرکت تیم منتخب دوچرخه سواری سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری کاشان در آیین ویژه بدرقه خادمیاران رضوی با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان، فرماندار شهرستان و شهردار در آستانه فرارسیدن هفته دفاع مقدس و روز چهارشنبه امام رضایی از دارالمومنین کاشان به مشهد مقدس آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی، در آیین بدرقه تیم منتخب دوچرخه سواری سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری کاشان مقابل ساختمان مرکزی سازمان اظهار داشت: دوچرخه سواران با استناد به حدیثی از امام جواد (ع)رکابزنی خود تا مشهد مقدس را به نیابت از ذوات مقدسه معصومین انجام دهند و ثواب و پاداش بیکران آنرا به پیامبران، شهدا و اموات خود هدیه کنند.

امام جمعه کاشان با آرزوی سلامتی و سفری پر خیر و برکت برای دوچرخه سواران افزود: ورزشکاران دوچرخه سوار با طلب تمام حوائج مادی ومعنوی خود از امام مهربانی‌ها برای عزت و سربلندی روزافزون ملت ایران و پیشرفت هرچه بیشتر میهن اسلامی دعا کنند و نائب الزیاره همشهریان وهموطنان باشند.

فرماندار ویژه کاشان نیز ضمن تبریک ایام میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع)، گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره تمامی شهیدان گفت: 24 دوره رکابزنی تیم دوچرخه سواری تا مشهد مقدس یک حرکت فرهنگی ورزشی ارزشمند و توفیق بزرگ برای آنها است که باید ارج گذاشته و قدر دانسته شود.

حمیدرضا محمدی فشارکی، اظهار امیدواری کرد: برنامه‌ریزی این حرکت فرهنگی مذهبی در دیگر رشته‌های ورزشی نیز اجرا شود تا ورزشکاران را با افزایش توانمندی جسمی و روحی بیمه کند.

عضو شورای اسلامی شهر کاشان نیز با آرزوی سلامتی و موفقیت تیم منتخب دوچرخه سواری سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری کاشان ۱۰ روز رکابزنی دوچرخه سواران با همه سختی‌های و شرایط خاص آن تا مشهد مقدس را مایه مباهات و افتخار مردم دارالمومنین کاشان عنوان کرد.

حسین حیدریان با تاکید بر سعادت حضور و همراهی وی در ۲ دوره گذشته رکابزنی تیم دوچرخه سواری کاشان تا مشهد مقدس گفت: همدلی، هم افزایی و برادری و محبت در قالب حرکت ورزشی زیر پرچم امام رضا(ع) مصداق تهذیب و ورزش توأم و پیام این تیم برای ما است.

همچنین مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان، با تقدیر از حضور تمامی مسئولان بلندپایه شهرستان و مدیران شهر به‌ویژه امام جمعه ، فرماندار ، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر در آیین بدرقه که عامل دلگرمی و انگیزه مضاعف دوچرخه سواران شدند گفت: تیم دوچرخه سواری آتش نشانان کاشان با شعار «بر بال ققنوس تا بارگاه طوس» ضمن یاد شهدای آتش‌نشان و یادبود ۱۸۲۶ شهید دارالمومنین کاشان امروز رکابزنی خود را تا مشهد مقدس آغاز می‌کنند.

سید مصطفی محتشمیان،با اشاره به بیست و چهارمین دوره رکابزنی تیم دوچرخه سواری «غریب الغربا» تا مشهد مقدس گفت: این تیم دوچرخه سواری ۲۸ شهریور با توجه به برگزاری کنگره ملی سرداران و ۱۸۲۶ شهید کاشان حرکت خود را از گلزار شهدای این شهرستان و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان وطن آغاز می‌کنند.

وی افزود: دوچرخه سواران مسافت ۱۳٠٠ کیلومتری کاشان تا مشهد مقدس را به مدت ۱٠ روز با عبور از استان‌های قم، تهران، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و خراسان رضوی رکاب خواهند زد تا روز ۶ مهرماه و در آستانه روز ملی آتش نشانی و ایمنی وارد مشهد مقدس شوند و به نیابت از همه شهدا و تمام شهروندان ولایت مدار کاشان عشق و ارادت خود را به ساحت امام رئوف و غریب طوس ابراز کنند.

به گفته وی ترویج فرهنگ ایمنی برای شهروندان توسط آتش نشانان دوچرخه سوار با عبور از استان‌ها و شهرستان‌های در مسیر حرکت رکابزنی و غبارروبی مزار شهدا و تجدید بیعت با بزرگ مردان راستین تاریخ در ورودی هر شهر و شهرستان از جمله برنامه‌های فرهنگی مذهبی این تیم دوچرخه سواری تا مشهد مقدس است.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان یادآورشد: شهرستان‌های کاشان، قم، تهران، دماوند، فیروزکوه، سوادکوه، قائم‌شهر، ساری، نکا، بهشهر، گلوگاه، بندرگز، گرگان، علی آباد کتول، آزادشهر، رامیان، مینودشت، آشخانه، بجنورد، شیروان، فاروج، قوچان، چناران و مشهد ۲۴ شهرستان مسیر رکابزنی دوچرخه سواران کاشانی است.

محتشمیان با تاکید بر اینکه میانگین سنی دوچرخه سواران ۳۵ سال است یادآورشد: جوان‌ترین عضو تیم دوچرخه سواری ۲۱ساله و بزرگ‌ترین آنها ۶۲ ساله است.آقایان عمران سرانجام، جواد فلاح مقدم، مصطفی رعیت،اسحاق بیغمی، مسعود رشیدی، حسین صابر، محسن زارع، قاسم خارکن،محمدحسین رضازاده، حسین کچویی، ناصر مختص‌آبادی ،مرتضی زرکار به سرپرستی سجاد مظفری تبار اعضای تیم دوچرخه سواری هستند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha