شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ |۱۵ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 19, 2024
تصاویر/ راهپیمایی محکومیت جنایات ضد حقوق بشری رژیم غاصب اسرائیل در مشهد

حوزه/ راهپیمایی باهدف محکومیت جنایات ضد حقوق بشری رژیم جنایتکار صهیونیستی در هفته وحدت با شعار محوری "وحدت امت اسلامی،نجات غزه مظلوم"  پس از اقامه نماز جمعه برگزار شد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، راهپیمایی جمعه های خشم، در تداوم حمایت از زنان و کودکان مظلوم غزه امروز جمعه پس از اقامه نماز از باب الجواد حرم رضوی به سمت خیابان چهار راه شهدا برگزار شد.

این راهپیمایی با هدف محکومیت جنایات ضد حقوق بشری و نقض آشکار حقوق بشر توسط رژیم جنایتکار صهیونیستی در هفته وحدت با شعار محوری "وحدت امت اسلامی،نجات غزه مظلوم" برگزار شد .

مردم مشهد زن ومرد ، کودک و نوجوان ، حوزویان، دانشگاهیان و دیگر اقشار ولایت مدار مشهدی همراه با زائران حضرت رضا (ع) فریاد مرگ براسرائیل و مرگ بر آمریکا سر دادند .

پرچم های ایران، فلسطین ،حزب الله لبنان ، تصاویر سردار شهید قاسم سلیمانی، مقام معظم رهبری ، سیدحسن نصرالله جلوه دیگری به این حضور مردمی داده بود.

مردم مشهد همانند سایر شهرستان های استان خراسان رضوی امروز به خیابان ها آمدند تا جنایت جدید رژیم غاصب اسرائیل در روزهای گذشته در لبنان که باعث زخمی شدن هزاران نفر شده است را محکوم کنند و همچنین جنایاتی که در غزه هر روز ادامه پیدا کرده است ؛ ضمن حمایت از مردم مظلوم غزه ، خواستار مقابله و پایان دادن به جنایت های رژیم کودک اسرائیل در منطقه شدند.

در پایان این مراسم بیانیه پایانی قرائت شد.

متن بیانیه به این شرح است ؛

بسم الله الرحمن الرحیم

وَأَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّةٍ وَمِنْ رِبَاطِ الْخَیلِ تُرْهِبُونَ بِهِ عَدُوَّ اللهِ وَعَدُوکُمْ وَآخَرِینَ مِنْ دُونِهِمْ لَا تَعْلَمُونَهُمُ اللَّهُ یَعْلَمُهُمْ وَمَا تُنْفِقُوا مِنْ شَیْءٍ فِی سَبِیلِ اللَّهِ یُوَفَّ إِلَیْکُمْ وَأَنتُمْ لَا تُظْلَمُونَ

بیانیه پایانی راهپیمایی جمعه های خشم ۳۰۰۰ شهریور ماه ١٤٠٣

در سایه سار ولایت و در پرتو انوار قدسی حضرت ثامن الحجج «ع» ما مردم خراسان رضوی و مشهد مقدس همراه با آزادی خواهان و مسلمانان جهان هم آوا با فریاد مظلومیت فلسطین با طنین رسای الله اکبر خامنه ای رهبر اعلام می داریم .

۱_ماشین جنگی رژیم غاصب صهیونیستی در اقدامی ددمنشانه و مغایر با تمامی موازین انسانی و بین المللی دست به جنایتی هولناک در غزه و فلسطین زده است و همچنان با حمایت های استکبار جهانی به اعمال شنیع خود ادامه می دهد.

این یورش وحشیانه که با بمباران بی امان مناطق مسکونی مراکز درمانی و زیرساخت های حیاتی همراه است نشان از استیصال و زبونی این رژیم کودک کش دارد ما ضمن محکومیت شدید این اقدامات ضد بشری خواستار اقدام فوری و قاطع مجامع بین المللی برای توقف این نسل کشی آشکار و محاکمه عاملان و آمران آن در دادگاه های صالحه بین المللی هستیم.

۲_انفجارهای اخیر در لبنان که منجر به شهادت و مجروحیت جمعی از مردم بی گناه شد نمودی دیگر از اقدامات کور تروریستی است که با هدف ایجاد تفرقه و بی ثباتی در محور مقاومت صورت میگیرد ما این خباثت جنایت کارانه را که بی شک ریشه در توطئه های شوم استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل دارد قویا محکوم نموده و همبستگی خود را با ملت مقاوم و سرافراز لبنان اعلام می داریم

۳_ در این برهه حساس تاریخی از نیروهای مسلح غیور و قهرمان جمهوری اسلامی ایران این پاسداران راستین حریم ولایت ضمن قدردانی از زحمات و عمل دقیق و به هنگام منویات مقام معظم رهبری مصرانه تقاضا داریم تا در راستای دفاع جانانه از مظلومان فلسطین و در پاسخ به جنایات بی شمار رژیم صهیونیستی عملیات وعده صادق ۲ را با تمام قوا و با صلابتی مثال زدنی به مرحله اجرا در آورند بی شک این اقدام قاطع و انقلابی درس عبرت و مشتی محکم بر دهان یاوه گویان و استکبار جهانی خواهد بود و برگ زرین دیگری بر دفتر افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد افزود.

ما شرکت کنندگان در راهپیمایی پرشکوه جمعه های خشم ضمن تجدید میثاق با آرمان های بلند امام راحل (ره) و تبعیت محض از منویات رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) بار دیگر حمایت بی قید و شرط خود را از مردم مظلوم و مقاومت فلسطین و غزه سرافراز اعلام داشته و آمادگی خویش را برای هر گونه جان فشانی در طریق آزادسازی قدس شریف و محو کامل غده سرطانی صهیونیسم از نقشه گیتی ابراز می داریم.

ما بر این باوریم که به فضل الهی و در پرتو مجاهدت های خستگی ناپذیر رزمندگان جبهه مقاومت طلیعه پیروزی نهایی حق بر باطل و فجر رهایی قدس شریف در افق نمایان گشته و آن روز موعود نزدیک تر از هر زمان دیگر است.

والسلام علیکم و رحمت الله وبرکاته - شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی

۳۰ شهریور ۱۴۰۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha