جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
امام جمعه عالیشهر

حوزه/ امام جمعه عالیشهر با اشاره به تاکید رییس جمهور بر وفاق ملی گفت: یک نکته در مورد حرکت خطرناکی که با اسم رمز وفاق ملی دارد صورت می‌پذیرد که مسئولیت‌های حساس را به افرادی که سابقه دشمنی با نظام و همکاری با دشمنان نظام دارند می‌سپارند در کجای دنیا سپردن مسئولیت‌های حساس به کسانی که با نظام حاکم زاویه دارند را وفاق ملی می‌نامند؟!

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام محمد حمیدی نژاد امام جمعه عالیشهر در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس یکی از درخشان‌ترین و مهم‌ترین بخش‌های تاریخی انقلاب اسلامی و نماد همیشگی پرشکوه مقاومت ملت بزرگ ایران دفاع مقدس است.

وی افزود: جنگ تحمیلی هشت ساله با وجود اینکه خسارات زیادی را به ملت ایران تحمیل کرد اما مثل یک گنج بی‌پایان برکات فراوانی داشت و دارد که می‌تواند ملت بزرگ ایران را به اوج قله پیشرفت برساند.

امام جمعه عالیشهر بیان کرد: یکی از برکات این دفاع مقدس خودباوری ملی بود که به شدت در زمان رژیم ستمشاهی آسیب دیده بود استعدادهای جوانان به فعلیت رسید، مردم را آبدیده و خستگی ناپذیر کرد احساس خود اتکایی و استقلال را به ملت ایران داد، اتحاد ملی و یکپارچه شدن ملت ایران بر علیه دشمنان از برکات دیگر بود.

حجت الاسلام حمیدی نژاد ابراز داشت: خودکفایی دفاعی که امروز در دنیا نیاز به هیچ سلاح پیشرفته‌ای برای دفاع از خود نداریم برکت مهم دفاع مقدس بود، اقتدای معنوی جوانان فتح الفتوح انقلاب اسلامی است که نقش دفاع مقدس بسیار برجسته می‌باشد.

وی با اشاره به تاکید رییس جمهور بر وفاق ملی گفت: یک نکته در مورد حرکت خطرناکی که با اسم رمز وفاق ملی دارد صورت می‌پذیرد که مسئولیت‌های حساس را به افرادی که سابقه دشمنی با نظام و همکاری با دشمنان نظام دارند می‌سپارند در کجای دنیا سپردن مسئولیت‌های حساس به کسانی که با نظام حاکم زاویه دارند را وفاق ملی می‌نامند؟! چرا قانون کشور که برای همه افرادی که می‌خواهند استخدام شوند گواهی عدم سوء پیشینه لازم داشته در مورد بعضی از افراد رعایت نمی‌شود و کسانی که سابقه محکومیت در ایجاد فتنه بر علیه نظام اسلامی دارند را در پست‌های مهم منصوب می‌کنند امیدوارم رئیس جمهور در عمل پایبندی به قانون را نشان دهند.

حجت الاسلام حمیدی نژاد افزود: جنایت اخیر صهیونیست‌ها در لبنان و منفجر کردن وسایل ارتباطی و به شهادت رساندن ده‌ها نفر و زخمی کردن صدها نفر که عده‌ای از زنان و کودکان بی‌گناه هم در برگرفته اوج درنده خویی و وحشی‌گری این رژیم منحوس را نشان می‌دهد که دلیل بر ناامیدی آنها از پیروزی در جنگ است و همچنان که سردار سلامی فرمودند در آینده نزدیک نابودی کامل این رژیم محقق خواهد شد.

امام جمعه عالیشهر همچنین موفقیت ایران در پرتاب موفقیت آمیز ماهواره تحقیقاتی چمران ۱ را تبریک گفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha