جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
امام جمعه خارگ

حوزه / حجت الاسلام کارگر گفت: نفوذ به ابزارهای ارتباطی و نفوذ سایبری مهم و خطرناک نیست، خطرناک‌تر، نفوذ بر مغزهایی است که جنایت‌کاران را کدخدا و برادر خطاب می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام محمود کارگر امام جمعه خارگ در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با تبریک آغاز هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: تقارن هفته وحدت و دفاع مقدس را به فال نیک می‌گیریم و این دو در امتداد هم هستند، در اهمیت شناخت دفاع مقدس همین بس که اکثر تقرظات مقام معظم رهبری بر کتب دفاع مقدس بوده است.

وی افزود: دفاع مقدس، برآمده از ایمان و عقیده است نه یک تاکتیک مقطعی نظامی یا سیاسی و هفته وحدت نیز اینچنین است، وحدت و مقاومت دو اصل جدایی ناپذیر در اندیشه سیاسی مسلمین بوده و امروز راهبرد استکبار جهانی اختلاف و تضعیف امت اسلامی و جریان مقاومت است.

امام جمعه خارگ گفت: جنبش‌های اسلامی در دنیای اسلام چه در تسنن و چه در تشیع در تاریخ معاصر، از مصر و اردن و الجزایر تا جنوب آفریقا و در شرق ما در افغانستان و پاکستان اگر به نهضت اسلامی تبدیل نشدند به علت عدم توجه به اصل وحدت و مقاومت در برابر استکبار بوده است.

حجت الاسلام کارگر ابراز کرد: جهان استکبار از گسل‌های قومیتی، مذهبی، جغرافیایی، جنسیتی، جامعه شناسی استفاده کرده تا بتواند بر مسلمین حکومت کند و منابع و منافع آنان را به تاراج ببرد، اگر اسرائیل ولد نامشروع صهیونیست جنایت‌هایی دهشتناکی را بر علیه مسلمین انجام می‌دهد، از یک طرف به علت خنثی بودن برخی از سران کشورهای مسلمان است و از طرفی دیگر و مهم‌تر ترس از وحدت مسلمین با رویکرد مقاومت است.

امام جمعه خارگ ادامه داد: جبهه بین المللی مقاومت متشکل از جوانان غیور شیعه و سنی از کشورهای مختلف اسلامی فرزند دفاع مقدس با شعار ما می‌توانیم هستند که برای فرمان ولی فقیه زمان حضرت امام خامنه‌ای جهت نابودی اسرائیل لحظه شماری می‌کنند.

وی ادامه داد: مقاومت در همه عرصه‌های اقتصادی و فرهنگی، سیاسی و اجتماعی باید سرلوحه مسئولان در نظام جمهوری اسلامی باشد، دشمن وحدت و مقاومت را نمی‌خواهد و با ایجاد اختلاف و نفوذ وارد می‌شود، نفوذ به ابزارهای ارتباطی و نفوذ سایبری مهم و خطرناک نیست، خطرناک‌تر نفوذ بر مغزهایی است که جنایت‌کاران را کدخدا و برادر خطاب می‌کنند.

حجت الاسلام کارگر تصریح کرد: جنگ شناختی بزرگتر از جنگ نظامی است، مسئولان و مردم مراقبت کنند ما با حامیان اسرائیل کودک کش برادری نداریم، برادری واژه‌ای مقدس است برادری آن است که در دفاع مقدس وقتی بمب شیمیایی زده می‌شد ماسک خود را به همرزمش می‌بخشید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha