جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
تبریز

حوزه/ حجت‌الاسلام زاهدی پور گفت: مفهوم امت اسلامی، رمز اصلی وحدت است که تأکید امامین انقلاب بر آن است و وحدت به تعبیر رهبر معظم انقلاب، نه تاکتیک که بلکه یک مفهوم راهبردی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت‌الاسلام حسینعلی زاهدی پور امام‌جمعه خرم‌دره در خطبه‌های امروز نمازجمعه با اشاره به پرتاب ماهواره چمران با ماهواره‌بر بومی قائم اظهار داشت: پرتاب ماهواره چمران، گامی دیگر در مسیر انقلابی‌گری و باور به توانمندی‌ها بود و نگرانی غربی‌ها به‌ویژه آمریکا را درک می‌کنیم، البته نگرانی آن‌ها مایه اطمینان خاطر ماست چرا که نشان می‌دهد ما در مسیر اهداف تعیین شده انقلاب حرکت می‌کنیم.

امام‌جمعه خرم‌دره با تأکید بر لزوم وحدت در امت اسلامی و همه عرصه‌های اجتماعی، تصریح کرد: مفهوم امت اسلامی، رمز اصلی وحدت است که تأکید امامین انقلاب نیز بر آن است و وحدت به تعبیر رهبر معظم انقلاب، نه تاکتیک که بلکه یک مفهوم راهبردی است.

وی تأکید کرد: یکی از دلایل مهم دفاع از فلسطین هم، اعتقاد به وحدت و همدلی است و اگر چه می‌دانیم که بخشی از اهل‌سنت اعتقاد به وحدت ندارند، ولی تکلیف ما موقوف به عملکرد آن‌ها نیست و ما وحدت را یک اصل و یک دستور قرآنی می‌دانیم.

حجت‌الاسلام زاهدی پور ادامه داد: اقدامات رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد این رژیم همانند عقربی است که از ترس کشته‌شدن دست به خودکشی می‌زند، تعبیه مواد انفجاری در پیجرها و کشته و زخمی‌کردن چندین نفر و محکومیت قاطعانه آن در مجمع سازمان ملل، با رأی مثبت ۱۴۴ کشور نشان‌دهنده این است که این رژیم روزبه‌روز در جامعه جهانی منزوی‌تر و مطرودتر می‌شود.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha