جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
سید علی حسینی امام جمعه دیر

حوزه/ حجت الاسلام حسینی با تأکید بر لزوم تجلیل از رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس، گفت: پیامبر به استقبال رزمندگان می‌رفتند و از خانواده شهدا دلجویی می‌کردند و این گونه ارزش جهاد در راه خدا و رزمندگی را در جامعه نهادینه می‌کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سیدعلی حسینی امام جمعه دیر عصر امروز در آیین جشن میلاد پیامبر اسلام(ص)، امام جعفر صادق(ع) و بزرگداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: دشمنان در هشت سال دفاع مقدس جنگ را بر ایران اسلامی تحمیل کردند، اما امروز می‌خواهند با تحریف تاریخ، ایران را شروع کننده جنگ معرفی کنند.

وی با بیان اینکه ذات انقلاب اسلامی برای دشمن خطرآفرین است، افزود: دشمنان برای نابودی انقلاب و جلوگیری از صدور آن به کشورها و ملت‌های آزادی خواه، جنگ را بر ما تحمیل کردند.

حجت الاسلام حسینی تأکید کرد: با وجود توطئه‌های دشمن، انقلاب اسلامی و مفاهیم ارزشمند ایثارگری، شهادت طلبی، استقامت در مقابل دشمن، زیر بار ظلم نرفتن و استقبال از مرگ سرخ به جهان صادر شده است.

وی با اشاره به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در لبنان، یادآور شد: صهیونیست‌های خبیث از ابزار ارتباطی که وسیله‌ای غیرنظامی و در دست همه مردم است برای کشتن انسان‌ها استفاده کرد و مردم لبنان را به خاک و خون کشید.

امام جمعه دیر، با تأکید بر لزوم تجلیل از رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس، ابراز کرد: پیامبر به استقبال رزمندگان می‌رفتند و از خانواده شهدا دلجویی می‌کردند و این گونه ارزش جهاد در راه خدا و رزمندگی را در جامعه نهادینه می‌کردند.

وی با بیان اینکه باید از شخصیت پیامبر اسلام الگو گرفت، اظهار کرد: پیامبر شروع کننده هیچ جنگی نبود اما اگر جنگ بر ایشان تحمیل می‌شد، شجاعانه می‌ایستادند و دفاع می‌کردند و صحنه را خالی نمی‌کردند، ما نیز امروز باید با الگوگیری از پیامبر خاتم در صحنه باشیم.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به اینکه شهدا مشعل‌های فروزان هدایت جامعه هستند، خاطرنشان کرد: تا زمانی که شهدا و خانواده معظم آنها در جامعه عزیز هستند و مردم به راه شهدا و ارزش‌ها وفادار هستند، خطری ما را تهدید نمی‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha