جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حسن فریادی

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حسن فریادی، امام جمعه شهرستان چرداول، در پیامی به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس و شروع سال تحصیلی جدید، این ایام را به مردم شهیدپرور شهرستان تبریک گفت و بر اهمیت وحدت و مقاومت در تاریخ ایران اسلامی تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ایلام، امام جمعه چرداول در پیامی آغاز هفته دفاع مقدس و شروع سال تحصیلی را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم ربّ الشهداء و الصدّیقین

«جنگ هشت ساله و دفاع مقدّس، از بزرگترین افتخارات ملّت ایران بود»

رهبر معظم انقلاب اسلامی «مد ظله العالی»

هفته دفاع مقدس، نقطه عطف تاریخ پرفراز و نشیب ایران اسلامی، نماد غرور ملی، و همبستگی و اتحاد ملت شریف ایران در راه استقلال، آزادی و ارزش‌های اسلامی است.

هشت سال دوران دفاع مقدس، فصل مشق وحدت و مقاومت، و اوج تبلور حماسه‌های عظیم رشادت‌ها و خلق حماسه‌های بی‌نظیربود.

امیدوارم در طول سال تحصیلی پیش رو، دانش آموزان، دانشجویان و طلاب عزیز، با پیروی از آموزه‌های گران سنگ دوران دفاع مقدس، و با تکیه بر توانمندی‌ها و استعدادهای خود و با استفاده از ظرفیت‌های علمی و پژوهشی، همراه با استادان، مدیران، کارشناسان و کارکنان در محیطی پر نشاط به فعالیت علمی پرداخته و حضور حقیقی و تأثیر گذار خود را در عرصه‌های علمی و فرهنگی جامعه به اثبات برسانند.

اینجانب ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم، امنیت و سلامت هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید را به مردم شهید پرورشهرستان چرداول،خانواده‌های معظم شهدا جانبازان و ایثارگران، آزادگان سرافراز، نیروهای مسلح، پیشکسوتان جهاد و شهادت، تبریک و تهنیت عرض مینمایم.

محمد حسن فریادی

امام جمعه شهرستان چرداول

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha