جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
سید علی حسینی نیا

فرمانده سپاه شهرستان دیر گفت: شهدا پرچمداران عزت و افتخار ایران اسلامی‌اند و هرچه ما امروز از امنیت، سربلندی و استقلال داریم، حاصل خون پاک آنان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، سرهنگ پاسدار سیدعلی حسینی نیا فرمانده سپاه سیدالشهدا علیه‌السلام شهرستان‌دیّر ظهر امروز در مراسم غبارروبی قبور مطهر شهدای گمنام با تأکید بر اهمیت جایگاه شهدا در تاریخ انقلاب اسلامی، اظهار داشت: ما امروز اینجا گرد هم آمده‌ایم تا بار دیگر با شهدا پیمان ببندیم و راه آن‌ها را ادامه دهیم. شهدای گمنام، نماد ایثار و مقاومت هستند و یاد آن‌ها همیشه در دل‌های ما زنده خواهد ماند.

وی افزود: شهدا پرچمداران عزت و افتخار ایران اسلامی‌اند و هرچه ما امروز از امنیت، سربلندی و استقلال داریم، حاصل خون پاک آنان است. ما باید به‌عنوان پاسداران این سرزمین، ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم و وظیفه داریم که این آرمان‌ها را به نسل‌های آینده منتقل کنیم.

فرمانده سپاه شهرستان دیّر با اشاره به اهمیت تجلیل از شهدا تصریح کرد: غبارروبی از قبور شهدا تنها یک حرکت نمادین نیست؛ بلکه تجدید عهدی است با آن‌ها و یادآوری وظیفه سنگینی که بر دوش ماست. شهدا برای همیشه در تاریخ ماندگارند و وظیفه دینی و اخلاقی ماست که آن‌ها را تکریم و راهشان را زنده نگه داریم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha