جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
شهردار کاشان

حوزه/ شهردار کاشان با اشاره به بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید به تشریح اقدامات مختلف مدیریت شهری در این زمینه پرداخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، کیومرث محمدپور شهردار کاشان امروز در جمع خبرنگاران با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک فرا رسیدن سال تحصیلی جدید بیان کرد: شهرداری کاشان اقدامات گوناگونی در حوزه‎ های عمرانی، خدماتی، حمل و نقل عمومی و سیما و منظر شهری در این خصوص انجام داده است.

وی، با اشاره به خدمت رسانی رایگان ناوگان حمل و نقل عمومی به دانش آموزان کاشانی بیان کرد: دانش آموزان کاشانی تا دهم مهرماه می‎توانند به صورت رایگان و بدون ارائه بلیط کارت از خدمات حمل و نقل عمومی شهر استفاده کنند.

به گفته وی، این اقدام به منظور به منظور تسهیل رفت و آمد دانش آموزان و با هدف ترویج استفاده از وسایل نقلیه عمومی در میان این قشر تأثیر انجام می شود.

شهردار کاشان، متناسب سازی فضای محیطی شهر را به عنوان یکی دیگر از اقدامات در این حوزه نام برد و افزود: ارتقای سیما و منظر شهری به ویژه در مجاورت مدارس در قالب رنگ آمیزی دیواره ها و همچنین استفاده از نمادهای علم و دانش با هدف ایجاد نشاط و انگیزه تحصیلی در میان دانش آموزان انجام شده است.

محمدپور، بهسازی معابر در نزدیکی مراکز علمی و تحصیلی و مکان‌های پرتردد و مورد استفاده دانش آموزان را به عنوان یکی دیگر از فعالیت های مدیریت شهری به مناسبت سال تحصیلی جدید متذکر شد.

وی همچنین پاکسازی، تنظیف و شستشوی معابر در مجاورت مدارس شهر را یادآور شد و آن را علاوه بر فعالیت مستمر کارکنان حوزه معاونت خدمات شهر و محیط زیست شهرداری در زمینه پاکیزگی و نظافت شهر دانست.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha