جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
امام جمعه عالیشهر

حوزه/ امام جمعه عالیشهر گفت: دانش آموزان با نماز اول وقت به خداوند متصل شوند که قدرت مطلق جهت رفع همه مشکلات خداوند متعال است .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام محمد حمیدی نژاد، امام جمعه عالیشهر، امروز در آیین بازگشایی مدارس در دبستان دخترانه فدک با تبریک به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع)، اظهار داشت: ما انسانها برای رسیدن به سعادت و خوشبختی در زندگی دنیا و آخرت نیاز به پیامبر داریم.

وی افزود: برای حل مشکلات زندگی باید به پیامبر خدا مراجعه کنیم تا زندگی سعادتمندانه داشته باشیم. او هر چه می‌گوید از قرآن است، پس نباید به شیطان مراجعه کرد چون او ما را گمراه می‌کند.

حجت الاسلام حمیدی نژاد خطاب به دانش آموزان، گفت: هر چیز خوبی که برای خودمان می‌خواهیم را برای دوستانمان هم بخواهیم و اگر او در درس و زندگی مشکلی دارد در حل آن مشکل به او کمک کنیم تا خداوند هم مشکلات خودمان را حل کند.

وی افزود: دانش آموزان با نماز اول وقت به خداوند متصل شوند که قدرت مطلق جهت رفع همه مشکلات خداوند متعال است .

امام جمعه عالیشهر ضمن گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس، گفت: دشمن در دوران دفاع مقدس با تمام قدرت به ما حمله کرد و می‌خواست همه شهرهای ما را تصرف کند و زن و بچه ها را از بین ببرد اما یک عده از جوانان با غیرت و شجاع آمدند و خون دادند و به دشمن این اجازه را ندادند.

وی با بیان اینکه امروز نیز جوانان در صحنه دفاع از نظام حضور دارند، افزود: امروز نیز جوانان غیور و پر افتخار کشور با شجاعت از میهن اسلامی دفاع می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha