جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
علم الهدی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: نماز نور است، نوری که مسیر راه شما جوانان را روشن می کند ، به این ریسمان چنگ بزنید تا گمراه نشوید.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، آیت الله سید احمد علم‌الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در این مراسم در دبیرستان توحید مشهد بر نقش انسان ساز نماز تاکید کرد و گفت: نماز نور است، نوری که مسیر راه شما جوانان را روشن می کند ، به این ریسمان چنگ بزنید تا گمراه نشوید.

آیت الله علم الهدی افزود: در قرآن هیچ گناهی به جز ترک نماز کفر نیست. به جز ترک نماز، از هیچ جنایت و تجاوزی به عنوان کفر نام برده نشده است .

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی خطاب به دانش آموزان گفت: شما به واسطه سن و مسئولیت کمی که دارید امروزه فرصتی دارید که به راحتی با نماز مأنوس شوید، فرصتی که در آینده در اختیار شما نخواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی هم در این مراسم گفت: شاخصه‌های ارزشمندی در مورد نماز مثل ساخت نمازخانه و حضور امام جماعت در مدارس استان در دو سال گذشته ۳۰ درصد افزایش داشته است و در تلاش هستیم تا این آمار را بهبود ببخشیم.

شوشتری افزود: نماز همان تعلیم و تربیت واقعی است که ما در مدارس استان بر روی آن تاکید داریم و میدانیم که دانش آموز برای پیشرفت باید با نماز مأنوس باشد.

در پایان دانش آموزان نماز ظهر و عصر را به امامت آیت الله علم الهدی اقامه کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha