جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
شریفیان

حوزه / حجت الاسلام شریفیان آرانی گفت: طلاب برای مقابله با هجمه‌های سنگین دشمن در فضای مجازی علیه جوانان، نوجوانان و مومنین باید به سلاح  دین، علم و استدلال قوی مجهز شوند.

حجت الاسلام سید عباس شریفیان آرانی مدیر مدرسه علمیه آیت الله مدنی کاشانی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، به آغاز سال سال تحصیلی جدید اشاره کرد و اظهار داشت: مدرسه علمیه آیت الله مدنی کاشانی با حضور طلاب از سراسر کشور از سطح یک تا سطح ۴ فعال می‌باشد.

مدیر مدرسه علمیه آیت الله مدنی(ره) کاشانی، با بیان اینکه عده‌ای از طلاب این مدرسه در مساجد شهرستان کاشان در حال تبلیغ و فعالیت تبلیغی هستند، گفت: در ایام تبلیغی محرم و صفر و ایام فاطمیه و دیگر مناسبت‌های دینی طلاب این مدرسه براساس منویات مقام معظم رهبری در اهمیت دادن به تبلیغ، حضوری چشمگیر دارند.

حجت الاسلام شریفیان آرانی با بیان اینکه امسال بنا داریم براساس تصمیم‌گیری‌های مدیریت حوزه علمیه کاشان، دوره‌هایی را برای تربیت مبلغ برگزار کنیم، ابراز کرد: با توجه به مباحث روز و نیازجامعه و مردم به مسائل دینی و شرعی، مباحث تبلیغی در دستور کار این مدرسه قرار دارد.

مدیر مدرسه علمیه آیت الله مدنی(ره) کاشانی، خاطرنشان کرد: با توجه به شبهه فراکنی دشمنان از طریق فضای مجازی علیه دین و نظام جمهوری اسلامی، طلاب برای مقابله با این هجمه‌های سنگین علیه جوانان، نوجوانان و مومنین باید به سلاح دین، علم و استدلال قوی مجهز شوند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha