جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
بازدید معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید

حوزه/ معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران از پروژه بازسازی مرکز تبیین و کرسی های آزاد اندیشی فرهنگ ایثار و شهادت نشر شاهد بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، یعقوب سلیمانی، معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران، از پروژه بازسازی مرکز تبیین و کرسی های آزاد اندیشی فرهنگ ایثار و شهادت نشر شاهد بازدید کرد.

میثم جعفری مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی و سیاحتی کوثر ضمن ارائه گزارشی از مراحل بازسازی و معرفی بخش‌های مختلف این مرکز گفت: با برنامه‌ریزی های صورت گرفته این مرکز به عنوان مهمترین مجموعه فرهنگی طراز انقلاب اسلامی در حوزه کرسی‌های آزاد اندیشی به ویژه حوزه ایثار و شهادت شروع به فعالیت کرده و مرکزی برای حضور فعالان فرهنگی به ویژه جوانان جهت اجرای طرح‌های فرهنگی در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خواهد شد.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز ضمن تشکر از زحمات انجام شده، فعالیت در حوزه فرهنگی به ویژه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را بسیار مهم برشمرد و ابراز امیدواری کرد که این مرکز بتواند در حوزه فرهنگی به ویژه برگزاری کرسی های آزاد اندیشی اقدامات موثری را انجام دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha