جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
کنگره بلادی

حوزه/ دبیر دهمین کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری از برگزاری آیین اختتامیه این کنگره در ۱۳ آذر سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام یوسف جمالی، صبح امروز در جلسه اعضای دبیرخانه دهمین کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری اظهار داشت: طلاب و دانشجویان و فرهیختگان تا آخر آبان ماه ۱۴۰۳ فرصت ارسال آثار و ثبت نام در دهمین کنگره علامه بلادی بوشهری را دارند.

دبیر دهمین کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری افزود: مرحله اول ارزیابی در مدارس علمیه برادران و خواهران استان صورت می گیرد و همچنین دانشگاه های استان نیز آثار دانشجویان و فرهیختگان را بررسی و آثار دارای بیشترین امتیاز را به دبیرخانه استانی ارسال می کنند.

وی بیان کرد: بر اساس تفاهم نامه بین دبیرخانه کنگره و حوزه های علمیه و دانشگاه ها، حضور در مراسم کنگره دارای امتیاز پژوهشی است و برای آنها گواهی پژوهشی صادر خواهد شد.

حجت الاسلام جمالی بیان داشت: «نشان بلادی» هم مانند سال گذشته به شخصت تاثیرگذار علمی، فرهنگی تقدیم خواهد شد که در روز برگزاری کنگره معرفی خواهد شد.

دبیر دهمین کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری از برگزاری آیین اختتامیه این کنگره در ۱۳ آذر سال جاری خبر داد و ابراز داشت: این مراسم با حضور روحانیون، طلاب برادر و خواهر، دانشجویان و فضلا در مصلای جمعه بوشهر برگزار می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha