جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
گرامیداشت هفته دفاع مقدس در دانشگاه عالی دفاع ملی

حوزه/ گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور جمعی از فرماندهان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس در دانشگاه عالی دفاع ملی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، در این مراسم، سردار سرتیپ پاسدار «اسماعیل احمدی‌مقدم» رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی (داعا)، امیر سرتیپ «سید حسام هاشمی» جانشین رئیس هیئت معارف جنگ شهید صیاد شیرازی، «محمد اسماعیل کوثری» نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و جمعی از فرماندهان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس حضور داشتند.

سردار احمدی‌مقدم در ابتدای این مراسم ضمن تبریک به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: اگر در دفاع از کشور و مصاف با ابرقدرت‌ها موفق هستیم، به برکت دفاع مقدس و وجود با برکت رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) است.

در ادامه این برنامه، سردار کوثری هم ضمن تبریک سالروز میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) و فرارسیدن هفته دفاع مقدس، گفت: در دکترین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به هیچ وجه شروع‌کننده جنگی نیستیم، اما دفاع بر همگان واجب است.

کوثری با بیان اینکه روحیه جهادی در دل تمامی رزمندگان دفاع مقدس موج می‌زد، گفت: امیدوارم بتوانیم ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم.

در پایان این مراسم از تعدادی از خانواده‌های معظم شهدا و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس با اهدای لوح، تقدیر به عمل آمد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha