جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
کنگان

حوزه/ فرمانده سپاه شهرستان کنگان گفت: وجود شهدا و ایثارگران اهل سنّت در هشت سال دفاع مقدس، بهترین مثال برای وحدت شیعه و سنی در کنگان است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بوشهر، سرهنگ مهدی حسن زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه محمّد رسول الله (ص) شهرستان کنگان صبح امروز در آئین تجلیل از ۶۰ رزمنده دوران دفاع مقدس این شهرستان ، اظهار داشت: امروز رزمندگان و ایثارگران دوران هشت سال دفاع مقدس پیش خداوند متعال روسفید هستند.

وی با اشاره به هفته وحدت، افزود: عزیزان اهل سنّت از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون شهدای زیادی را تقدیم اسلام ناب و انقلاب اسلامی کرده‌اند که این موضوع بهترین شاخص تبیینی برای همه ما در زمینه وحدت است.

حسن زاده گفت: وجود شهدا و ایثارگران اهل سنّت در هشت سال دفاع مقدس، بهترین مثال برای وحدت شیعه و سنی در کنگان است.

وی ادامه داد: برادران و خواهران سنی ما چه در پشتیبانی و چه با حضور در جبهه‌های حق علیه باطل، دوشادوش سایر رزمندگان با هدف دفاع از سرزمین و انقلاب اسلامی، در مقابل دشمن بعثی ایستادند.

فرمانده سپاه شهرستان کنگان بیان کرد: مردم شهرستان کنگان، یکی از الگوهای وحدت شیعه و سنی در کشور هستند.

وی عنوان کرد: مردمان این دیار سال‌هاست با دو مذهب اسلامی در کنار هم بدون هیچ مواجهه و تقابل مذهبی زندگی کرده و در همه عرصه‌های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و … حول محور اسلام ناب با هم مشارکت دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha