جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
آیین تکریم و معارفه مدیر جدید مدرسه علمیه امیرالمومنین (ع) صحنه

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین ایرانی گفت: افق فکری امام راحل، زمینه‌ای را در سطح جهانی فراهم کرد که ظهور امام زمان(عج) را در پی دارد و نیاز به مبلغانی در تراز جهانی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین صادق ایرانی صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیر جدید مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) شهرستان صحنه، اظهار داشت: خداوند متعال جایگاه علم و عالم را بسیار بالا و رفیع توصیف کرده است.

وی با تمسک به کلام شریف پیامبر(ص) که فرمودند: فَوْقَ کُلِّ ذِی بِرٍّ بَرٌّ حَتَّی یُقْتَلَ اَلرَّجُلُ فِی سَبِیلِ اَللَّهِ، گفت: اگر بخواهیم از دیدگاه قرآن و روایات یک گروه و صنفی را ممتاز معرفی کنیم، قطعا صنف علماء هستند.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه با بیان آیه 11 از سوره مبارکه مجادله، ابراز کرد: اهل ایمان همه در طبقات بالا هستند، اما آنهایی که اهل علم هستند، درجاتشان از بقیه بالاتر است.

حجت الاسلام والمسلمین ایرانی، با اشاره به اینکه حوزه‌ علمیه بدنبال تربیت عالمانی است که نازل به منزله انبیاء(ع) باشند، گفت: هیچ مکتب خانه و دانشگاهی، یک عالم همچون حضرت امام(ره) و علامه طباطبایی(ره) تحویل جامعه نداده‌اند.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه، رسالت حوزه‌های علمیه را رسالتی فخیم و ارزشمند دانست و خاطرنشان کرد: علما حجت برتری و نورانی نظام حوزه‌های علمیه بر سایر مکاتب و مراکز علمی در طول تاریخ هستند.

حجت الاسلام والمسلمین ایرانی، با بیان اینکه صدور انقلاب صدور اسلام ناب محمدی(ص) بود، اظهار کرد: افق فکری امام راحل، زمینه‌ای را در سطح جهانی فراهم کرد که ظهور امام زمان(عج) را در پی دارد و نیاز به مبلغانی در تراز جهانی دارد.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه از زحمات و توفیقات علمی در طول مدیریت حجت الاسلام بهمنی در مدرسه علمیه شهرستان صحنه، تقدیر کرد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha