جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
آیت الله اراکی: اندیشه و مکتب شهید صدر (ره) در حوزه علمیه نجف اشرف مظلوم واقع شده است

حوزه/  آیت الله محسن اراکی در دیدار با وکلای شرعی رهبر انقلاب در عراق گفت: اندیشه و مکتب شهید صدر(ره) در حوزه علمیه نجف اشرف مظلوم واقع شده است و برخی حتی در حوزه‌های علمیه با اندیشه این مرد بزرگ و جریان‌ساز در حال ستیز و مقابله هستند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، آیت الله محسن اراکی در دیدار با وکلای شرعی مقام معظم رهبری در عراق با اظهار خرسندی از ملاقات با جمعی از علمای عراقی در شهر مقدس قم، نقش عراق را در حوادث پیش از ظهور حضرت منجی (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، بسیار ویژه عنوان کرد و افزود: شرایط کنونی عراق فرصت ویژه‌ای را برای اتباع اهل بیت (علیهم السلام) فراهم نموده تا با همدلی و هم‌افزایی، توطئه‌ها و جنایت‌های دشمنان بر ضد مسلمانان مستضعف و شیعیان را بر طرف سازند.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری سپس با اشاره به نقش ویژه شهید آیت الله محمد باقر صدر (ره) در پایه ریزی نظریه حکومت اسلامی، افزود: اندیشه و مکتب شهید صدر (ره) در حوزه علمیه نجف اشرف مظلوم واقع شده است، و تا به امروز برخی حتی در حوزه‌های علمیه با اندیشه این مرد بزرگ و جریان‌ساز در حال ستیز و مقابله هستند.

ببینید:

تصاویر/ دیدار آیت الله اراکی با وکلای شرعی مقام معظم رهبری در عراق

آیت الله اراکی شرایط منطقه را در حال حاضر شرایط بسیار حساس و سرنوشت‌ساز دانست و افزود: نشانه‌های افول اسرائیل و پیروزی جبهه مقاومت در منطقه کم کم در حال نمود است و ان شاء الله پیروزی جبهه مقاومت قطعی است.

لازم به ذکر است در ابتدای این دیدار تعدادی از علما و وکلای مقام معظم رهبری در عراق با بیان دغدغه‌ها و دیدگاه‌های خود در زمینه مسائل سیاسی و فرهنگی عراق خواستار ارتباط هدفمند و برنامه ریزی شده حوزه علمیه قم و حوزه علمیه نجف در جهت همکاری‌های علمی و تبلیغی شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha