یکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ |۱۶ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 20, 2024
هفتمین نشست «اخلاق کاربردی مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران» برگزار شد

حوزه/ هفتمین نشست «اخلاق کاربردی مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران» با حضور مدیران ستادی و استانی به صورت وبیناری در سالن اجتماعات بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام مهدی اصلانی، معاون تبیین و گفتمان سازی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، در این جلسه ضمن گرامی‌داشت و تبریک هفته وحدت و دفاع مقدس، گفت: مقام شهدا نزد خداوند بسیار بالاست و امیدواریم خداوند عاقبت ما را نیز ختم به شهادت گرداند.

وی ادامه داد: شهید تمام سرمایه خود را در مسیر تحقق الهی و خواسته‌های امام زمانش در طبق اخلاص گذاشته و از آن می‌گذرد و به همین دلیل مقام بالایی دارد.

حجت‌الاسلام اصلانی افزود: در روایات بسیار آمده که پیامبر اکرم(ص) در نمازهای یومیه خود یک‌بار سوره شمس را قرائت می‌کردند و می‌فرمودند که ویژگی مهمی که این سوره دارد این است که پرقسم ترین سوره قرآن است و قسمهای آفاقی و انفسی بسیاری دارد.

وی با ارائه تفسیری از سوره شمس از حاضران درخواست کرد همگی به آن متوسل شوند و درباره هدف از بیان قسم‌ها در سوره شمس گفت: هدف این است که خداوند می‌خواهد اصلی‌ترین حرف را در اینجا بزند و به همین دلیل گفته‌اند که این سوره باعث زیاد شدن روزی و مفتاح مشکلات است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha